Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, afirma ca a respins propunerea FMI de intrare in insolventa a unor companii cu datorii, precum CFR Marfa si CFR Calatori,ca asteapta bani de la buget, dar
CFR Calatori estimeaza ca va inregistra in acest an pierderi de 395 milioane lei, de 2,5 ori mai reduse fata de rezultatul negativ de 992 milioane lei inregistrat in 2012, iar bugetul propus de
CFR Marfa va renunta la 2.500 de angajati anul viitor, estimand ca in cadrul companiei vor mai ramane 6.376 de salariati, potrivit proiectului de buget de venituri si cheltuieli pentru 2014, care
Autoritatile de la Bucuresti s-au angajat sa reduca arieratele la societatile de stat de la 8,2 miliarde lei in luna iunie 2013 (aproximativ 1,3% din PIB) pana la 3,7 miliarde de lei in luna iunie
CFR Marfa estimeaza venituri de 1,11 miliarde lei anul viitor, in crestere cu 8,6% fata de nivelul de 1,02 miliarde lei prevazut in proiectul de buget aferent acestui an, si pierderi de 82 milioane
Minsterul Transporturilor a pregatit un nou proiect de buget pentru CFR Marfa, in care sunt prevazute bonusuri si cheltuieli aferente contractului de mandat mai mari, venituri in scadere cu peste 9%
Guvernul si FMI au decis ca CFR Marfa sa fie restructurata "agresiv", prin reducerea costurilor de personal, vanzarea vagoanelor invechite ca fier vechi si oprirea de livrari catre clientii care au
CFR Marfa ar trebui sa evite acumularea de noi arierate, a declarat, luni, seful Misiunii FMI pentru Romania, Andrea Schaechter, adaugand ca planul de restructurare a companiei poate functiona.
Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Directoarea Fondului Monetar International Christine Lagarde se va afla in 15 si 16 iulie in vizita in Romania, o tara pe care FMI o forteaza sa se vanda, comenteaza luni Slate.fr.
Combinatul Oltchim (OLT), companie aflata in insolventa, a incheiat primul trimestru cu pierderi de 85,92 milioane lei (19,6 milioane euro), in crestere cu 3,7%, iar vanzarile au coborat de trei ori,
CFR Marfa va prelua datorii bugetare de 606 milioane lei de la CFR SA, prin compensarea unei parti din sumele pe care operatorul feroviar de marfa le are la compania de infrastructura, iar creantele
Ministrul delegat pentru Buget, Liviu Voinea, a anuntat, vineri seara, ca CFR Marfa trebuie privatizat pana la sedinta din luna iunie a board-ului FMI.
Ion Þiriac considera ca firmele de stat nu trebuie sustinute cu orice pret, ci eficientizate, iar pentru privatizari este nevoie de viziune, si spune ca daca in cazul CFR Marfa se doreste vanzarea
Compania CFR Marfa are mari probleme, iar singura solutie pentru salvarea ei este privatizarea integrala, prin vanzarea catre un investitor strategic, a declarat, marti, seful misiunii FMI in Romania
Seful misiunii FMI in Romania, Erik de Vrijer, sustine ca privatizarea companiilor de stat va contribui semnificativ la cresterea economica si a mentionat ca, pe langa Hidroelectrica, si Oltenia este
Creditorii internationali au fost de acord sa acorde mai mult timp Guvernului, avand incredere ca promisiunile vor fi respectate, a spus seful misiunii FMI in Romania, Erik de Vrijer, in cadrul
Statul trebuie sa asigure protectia consumatorilor in tranzactiile financiare, insa intr-o maniera in care sa nu "goneasca bancile", este de parere seful misiunii FMI in Romania, Erik de Vrijer.
Delegatia Fondului Monetar International (FMI), a Bancii Mondiale si a Comisiei Europene vine marti in Romania pentru a realiza a saptea si a opta evaluare a acordului stand by. Si-a facut Guvernul
Ambitiosul program de privatizari convenit cu FMI a esuat. Anul 2012 ramane memorabil, dar nu datorita privatizarii industriei romanesti, ci din cauza scandalurilor si insucceselor care au urmarit
Dupa Oltchim, statul se pregateste de privatizarea CFR Marfa, un obiectiv ce trebuie atins cel mai tarziu in luna decembrie, potrivit calendarului asumat de Guvern in fata FMI.
Investitori din Polonia si Cehia si-au exprimat intentia de a prelua CFR Marfa, a declarat directorul general al companiei, Constantin Zaharia, care a adaugat ca procesul de privatizare poate atrage
Guvernul se afla intr-o situatie imposibila, cel putin aparent. Trebuie sa privatizeze Oltchim SA, un mamut care genereaza datorii de 7 milioane de euro pe luna si functioneaza la 3% din capacitate.
Privatizarea Oltchim Ramnicu Valcea a fost amanata pana in data de 20 septembrie, potrivit lui Remus Vulpescu, seful Oficiului Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie (OPSPI). Angajatii
Dan Diaconescu a plecat la Munchen in Germania, fara sa ajunga la vreo concluzie in cadrul negocierilor pentru contractul de vanzare-cumparare a Oltchim. Noul actionar majoritar la combinatul din
CFR SA a acumulat datorii de 4 miliarde lei catre bugetul de stat din cauza subfinantarii si lipsei investitiilor, care sa asigure operatorilor servicii de calitate, permitandu-le sa creasca