Ministrul Transporturilor Ramona Manescu a anuntat marti ca va inapoi cele 10 milioane de euro pe care Grupul Feroviar Roman le-a depus drept garantie pentru privatizarea CFR Marfa, in timp ce contul
Luni, 14 octombrie 2013, este ziua 0 pentru privatizarea CFR Marfa, in conditiile in care ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a afirmat, vineri, ca privatizarea CFR Marfa va esua daca omul de
Privatizarea CFR Marfa trezeste interesul altor doi mari operatori feroviari din Romania:Grupul Feroviar Roman si Transferoviar Grup. Anuntul a fost facut chiar de ministrul Transporturilor, Relu
Anuntul de privatizare al CFR Marfa va fi publicat cand isi vor termina treaba cei de la Deloitte, cred ca pe 6 - 8 aprilie, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, Relu Fenechiu, ministrul
Procedura de vanzare a CFR Marfa este intrerupta si nu va putea fi finalizata pana la sfarsitul anului intrucat strategia de privatizare nu a primit avizul CSAT, a declarat, miercuri, intr-o
Dosarul de privatizare a companiei CFR Marfa a fost prezentat in cadrul Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), dar nu s-a votat nicio hotarare, a declarat, pentru Business24, purtatorul de
CFR Marfa, companie strategica pentru Romania, cu peste 9.100 de angajati si datorii de 450 milioane de euro, va fi in curand evaluata de catre compania de consultanta Deloitte, al carei raport va fi
Proiectul privind strategia de privatizarea a companiei CFR Marfa se afla in stadiu de avizare si urmeaza sa fie transmis Ministerului Justitiei, dupa analizarea eventualelor observatii si refacerea
Dan Diaconescu si-a exprimat intentia de a participa si la privatizarea CFR Marfa, companie cu peste 9.000 de agajati. Organizatorul procesului de privatizare, Ministerul Transportului (MTI), nu stie
Investitori din Polonia si Cehia si-au exprimat intentia de a prelua CFR Marfa, a declarat directorul general al companiei, Constantin Zaharia, care a adaugat ca procesul de privatizare poate atrage
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) organizeaza in 25 septembrie, o dezbatere publica privind proiectul de hotarare de Guvern pentru aprobarea strategiei de privatizare a CFR Marfa.
Dupa Oltchim, statul se pregateste de privatizarea CFR Marfa, un obiectiv ce trebuie atins cel mai tarziu in luna decembrie, potrivit calendarului asumat de Guvern in fata FMI.
Privatizarea CFR Marfa se va incheia pana la sfarsitul anului, urmand ca societatea sa fie vanduta integral. 86 de companii din domeniu, grupuri de investitii si banci si-au exprimat interesul de a
Vicepresedintele Federatiei Mecanicilor de Locomotiva Voicu Sala a declarat miercuri, pentru Newsin. ca ministrul transporturilor, Anca Boagiu, le-a dat un termen de 10 zile directorilor
Premierul Emil Boc a afirmat, in cadrul consultarilor de la Cotroceni, ca partidul sau agreaza ideea privatizarii CFR Marfa, dar si renuntarea la actiunile statului in societatile in care statul este
Sindicatele din CFR au convenit cu reprezentantii conducerii Ministerului Transporturilor sa retraga proiectul cu privire la privatizarea CFR Marfa pentru a fi pus mai intai in dezbatere publica,
Ministerul Transporturilor va privatiza anul viitor compania CFR Marfa si asteapta, de peste trei luni, un raspuns de la Comisia Europeana privind alegerea strategiei de trecere in proprietate
Ministerul Transporturilor va obtine din privatizarea CFR Marfa cel putin un miliard de euro, iar strategia de privatizare va fi facuta in urmatoarele 3 luni de un consortiu format din Deloitte si
Compania va fi scoasa la privatizare de catre autoritati la jumatatea anului viitor.Ministerul Transporturilor (MT), proprietarul societatii de stat de transport feroviar de marfa, CFR Marfa, spera
Potrivit proiectului de buget supus spre aprobare Guvernului de catre Ministerul Transporturilor, CFR Marfa urmeaza sa inregistreze in 2008 venituri de 2,057 miliarde de lei si cheltuieli cifrate la