Dupa ce sute de pasageri au ramas blocati in aeroporturi, din cauza anularii curselor, determinand chiar o reactie din partea Comisiei Europene, compania Ryanair a publicat, in sfarsit, o lista a zborurilor anulate pana la data de 28 octombrie.
Aceasta poate fi consultata aici.
Unul dintre directorii companiei, Michael O'Leary, a declarat ca pasagerii cu zboruri anulate vor fi notificati prin email. Pe cat posibil, acestia vor fi transferati catre un alb zbor, in aceeasi zi. Daca acest lucru nu se poate, vor fi redirectionati catre un zbor cu o zi mai devreme sau cu o zi mai tarziu decat cel pentru care isi rezervasera loc.
In plus, pasagerii ar urma sa primeasca si compensatii, a mai spus O'Leary, conform BBC. Printre compensatiile la care au dreptul pasagerii este cea conform careia, daca ajung cu trei ore mai tarziu la destinatie, pot primi din partea companiei intre 200 - 600 de euro.
Ce nu va face Ryanair e sa imbarce pasagerii cu zboruri anulate in aeronave ale companiilor rivale, a mai afirmat O'Leary.
Chiar si asa, compania recunoaste ca e depasita de situatie, mai arata sursa.
Cele mai afectate aeroporturi sunt cele din orase ca Roma, Milano, Bruxelles sau Barcelona. In total, circa 400.000 de pasageri vor fi direct afectati de anularea zborurilor.
Potrivit lui O'Leary era nevoie ca planurile de calatorie pentru 2% dintre pasageri sa aiba de suferit, astfel incat restul pasagerilor sa se bucure de servicii mai bune.
Compania irlandeza... mai mult
Marti, 19 Septembrie 2017, ora 10:05
Nu de putine ori se intampla sa pierdem avionul sau sa ajungem la destinatie cu intarziere. Sunt situatii in care putem fi despagubiti, dar si numeroase altele in care acest lucru nu este posibil.
Cel mai des zborurile sunt intarziate sau anulate din pricina vremii nefavorabile, insa acesta este doar un caz care poate aparea.
Ziare.com a transmis intrebari legate de posibilele situatii de acest gen catre trei companii aeriene care opereaza numeroase zboruri in Romania - TAROM, Wizz Air si Ryanair.
Intrebati care sunt motivele pentru care se poate acorda o despagubire sau o compensatie de orice fel, inclusiv rambursare a costurilor biletului, in caz de pierdere, anulare sau intarziere a zborului, reprezentantii TAROM au precizat ca in cazul companiei de stat sunt respectate obligatiile asumate prin contractul de transport, respectiv biletul de avion, dar si prevederile Regulamentului EC261/2004 "in ceea ce priveste asistenta si compensatiile acordate pasagerilor in caz de ...citeste mai departe despre "Zbor anulat sau intarziat? Ce-i de facut, ce spun companiile aeriene si regulamentele europene" pe Ziare.com mai mult
Sambata, 13 Februarie 2016, ora 20:00