Mikael Fredholm, CEO World Class Romania, are mare incredere in potentialul pietei autohtone si are in plan cativa pasi seriosi pentru operatiunile din Romania ale brandului pe care il conduce si la nivel international. Nu isi lasa deoparte, insa, pasiunile: joaca golf de cate ori are ocazia, dar nu in Romania.
Aici oferta de terenuri de golf nu este prea generoasa, asa ca profita de deplasarile sale in Thailanda, Scotia sau Spania, dar si de vizitele facute acasa, in Elvetia, spune Mikael Fredholm.
In octombrie va participa la evenimentul Luxury & Aspirational Brands, alaturi de nume mari din industria romaneasca de lux, unde va tine un discurs despre schimbarile din piata si modul in care trebuie sa ne adaptam la sensul pe care il capata tot mai mult ideea de "lux" si in Romania.
Spuneti-ne mai multe despre afacerea World Class si motivele pentru care ati ales si Romania pe harta investitiilor.
Intrarea noastra pe piata din Romania a fost o simpla coincidenta si a avut loc in urma cu zece ani cand celor de la World Class li s-a oferit oportunitatea de a deschide un Centru de Fitness in The Grand Marriott in Bucuresti.
Curand am observat ca exista un potential urias pe piata din Romania si am inceput, pas cu pas, sa ne extindem. Astazi avem noua cluburi in tara si ne aflam in cea mai buna postura pentru a incepe o expansiune agresiva.
Cat a investit World Class in Romania pana acum? A meritat investitia?
World Class a investit 25 milioane de euro... mai mult
Sambata, 29 Septembrie 2012, ora 00:00
Fitnessul a devenit o afacere extrem de profitabila in Romania, tocmai pentru ca romanii au prins gustul si importanta sportului pentru sanatatea corpului si relaxarea mintii.
Mihai Popa, Club manager World Class la the Grand (Marriott), observa cu surprindere o crestere a apetitului oamenilor de afaceri, si nu numai, pentru astfel de activitati.
Despre ce inseamna sa faci o afacere din relaxare si secretele care aduc succesul pe acest segment vorbeste pe larg Mihai Popa, intr-un interviu acordat Business24.
Aveti in spate un business foarte puternic - World Class Romania. Ce succes are businessul de fitness in Romania?
Ne place sa spunem ca World Class este al 3-lea loc in care ar trebui sa te afli exceptand job-ul si casa ta. La World Class, ar trebui sa te simti "acasa" atunci cand esti departe de casa.
Trebuie scos in evident faptul ca suntem pe piata din Romania din anul 2000, deschizand prima locatie World Class in cadrul hotelului JW Marriott The Grand.
Fara modestie pot spune ca noi suntem cei care am imprimat pietei, societatii acest concept de indoor fitness si ne bucuram de succes si rezultate foarte bune din momentul in care am deschis aceasta locatie.
Succes care poate fi cuantificat atat prin numarul de membrii activi cat si prin numarul de cluburi deschise in ultimii 11 ani de activitate, avand peste 17.000 de membrii si 9 locatii in Romania.
Societatea in care traim are nevoie de aceasta componenta, clientii au inteles importanta... mai mult
Sambata, 24 Martie 2012, ora 00:00