Mai multa siguranta financiara pentru jucatori, o calitate superioara a serviciilor, dar si taxe si impozite destul de mari colectate pentru bugetul statului. Toate acestea sunt gestionate de o
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) anunta ca a suplimentat documentele acceptate pentru aprobarea inregistrarii de la distanta, in Spatiul Privat Virtual (SPV).
Atunci cand vine vorba despre documente contabile, factura este cel mai folosit document de acest fel. Atat firmele mici si PFA-urile, cat si firmele mari, folosesc un software contabil pentru a
41.003 romani din strainatate s-au inscris pentru votul prin corespondenta si alti 38.944 s-au inscris pentru a vota la o sectie din strainatate, pana duminica la miezul noptii, la expirarea
Creditele pot fi oferite de banci sau de institutii financiare nebancare. Cele din urma sunt mai rapide si nu presupun niciun fel de garantie. In schimb, valoarea imprumutata este de cel mult 10.000
Un proiect de lege care le-ar permite romanilor sa aiba carti de identitate biometrice si sa interactioneze mai usor, in mediul online, cu institutiile statului sta de aproape 6 luni pe masa de lucru
Fie ca ai un IMM, un PFA sau un start-up, programul zilnic al unui antreprenor este prin definitie unul aglomerat. Printre activitatile care consuma cel mai mult timp si energie se numara si
Ministerul Afacerilor Interne (MAI) a initiat in 2017 un proiect de lege care, odata adoptat, i-ar permite sa le elibereze romanilor carti de identitate biometrice si certificate pentru semnatura
Fiscul va elibera, in curand, adeverintele de venit si certificatele de atestare fiscala in format electronic, astfel ca nu va mai fi nevoie se mergem la sediile Agentiei Nationale de Administrare
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) se va muta online in cateva luni si nu va mai fi nevoita sa elibereze milioane de documente ca in prezent, a declarat joi seful institutiei, Dragos
Din aceasta toamna nu va mai trebui sa stam la cozi pentru a obtine adeverinte de venit si certificate de atestare fiscala, pentru ca Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) le va transmite
Numarul celor care s-au inregistrat in Spatiul Privat Virtual a depasit 40.500 de utilizatori, potrivit bilantului Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) realizat in martie 2016.
Hackerii profita de atentia primita de controalele realizate de Fisc in ultimul an si trimit mailuri virusate pentru a pacali utilizatorii sa le furnizeze informatii despre firme sau date personale.
Persoanele fizice vor putea comunica electronic cu ANAF printr-un serviciu on-line, prin care vor putea trimite si primi de la ANAF mai multe documente, se mentioneaza intr-un act normativ care a
Contribuabilii persoane fizice ar putea solicita Fiscului, printr-un nou serviciu care urmeaza sa fie implementat din septembrie, informatii privind situatia contributiilor de asigurari sociale
Ar putea fi anul 2014 ultimul an in care vom avea cozi la ghiseele ANAF? Suntem pe cale de a depasi acest moment, pe care il vom rememora peste ani si asta datorita modificarii Codului de procedura
Facturile in forma electronica pe care firmele le vor putea emite si transmite de anul viitor partenerilor comerciali vor presupune pentru emitenti indeplinirea anumitor conditii. Astfel, esential
Gradul de absorbtie a fondurilor europene a devenit motiv de mandrie pentru guvernanti. Premierul Ponta si ministrul Fondurilor Europene, Eugen Teodorovici, au anuntat un succes fara precedent al
2012 a fost ultimul an in care angajatorii erau obligati sa depuna la Fisc fisele fiscale ale salariatilor. Din 2013, cand ar fi trebuit sa fie depuse fisele fiscale pentru anul fiscal 2012, aceste
2012 a fost ultimul an in care angajatorii erau obligati sa depuna la Fisc fisele fiscale ale salariatilor. Din 2013, cand ar fi trebuit sa fie depuse fisele fiscale pentru anul fiscal 2012, aceste
Consilierul de stat al premierului, Andreea Paul Vass, a declarat ca Guvernul lucreaza la diminuarea perioadei de infiintare a unei firme, de la 10 zile in prezent, la maximum trei zile, prin