Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network, a participat la ediția a treia a Quarterly Report, evenimentul #1 pentru companii la BVB, marca Ziare.com, alături de partenerul principal TradeVille, unde
Marketingul zilelor noastre descopera si exploateaza la maximum noile tehnologii si tendinte din online pentru a livra de fiecare data clientilor cele mai bune rezultate.
Dorin Boerescu este un antreprenor cu o experienta de business de mai bine de 15 ani in publicitate si online. Daca in 2011 cucerea piata din Bulgaria cu proiectul sau 2Parale, iata ca in 2015
Un antreprenor roman a reusit sa ajunga de la un simplu angajat al unei agentii care livra "Mos Craciun la domiciliu" la conducerea unei firme profitabile de marketing.
Dorin Boerescu ne-a povestit despre primii pasi ai marketingului afiliat in Romania si cum a fost impresionat de sumele castigate din afiliere chiar inainte de a deveni CEO al 2Parale.
Black Friday, ziua marilor reduceri, nu inseamna doar bani cheltuiti pe produse cu discount sau incasari uriase pentru retaileri. Acest eveniment poate deveni si o sursa de venit pentru cei care
Matei Pavel este un tanar antreprenor care, la doar 25 de ani, are deja un exit de succes in spate prin cautareduceri.ro si construieste neincetat noi si noi afaceri in online.
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin