Daca zilele trecute cautam online surse de legume, fructe si verdeturi, astazi vrem sa completam lista de cumparaturi si cu alte cateva produse romanesti.
Creativitatea romaneasca se afla intr-un moment de cumpana, iar solutia de a iesi din aceasta stare se afla in mana proprietarilor de branduri. Doar alaturi de experti si invatand din greseli se
PayU Romania, liderul pietei de plati online, estimeaza ca Black Friday isi va continua trendul ascendent, iar editia de anul acesta va aduce o crestere cu 25% a valorii tranzactiilor online
Gerovital este campionul celor mai puternice branduri romanesti in 2019. Anul acesta, Gerovital a devansat Borsec in clasamentul realizat de Unlock Market Research, pentru revista Biz. Pe locurile
Romanii au facut cumparaturi online in valoare de peste 3,5 miliarde de euro, in 2018, cu 30% mai mult decat in 2017, cand suma cheltuita a fost de 2,8 miliarde de euro, reiese din Raportul Pietei de
Performanta in e-commerce-ul romanesc a fost recompensata pentru al 13-lea an consecutiv la Gala Premiilor eCommerce 2018. 95 de magazine online inscrise anul acesta in Competitia GPeC s-au luptat
Campionul celor mai puternice branduri romanesti in 2018 este Borsec, care se mentine si anul acesta in fruntea clasamentului realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz. Pe locul al doilea
Romanii cauta online oferte si preturi mici, iar cei mai multi le cauta de pe telefonul mobil. Insa magazinele romanesti nu par sa profite inca la maxim de aceasta tendinta.
Mihai Vinatoru a creat un business numit Digital Workforce sau, pe romaneste, forta de munca digitala. Numele pe care l-a ales spune multe despre modul in care a anticipat cum va evolua mediul de
Febra cumparaturilor a cuprins din nou Romania, la inceput de primavara, si, pentru ca timpul nu ne mai permite sa strabatem magazinele, online-ul este cea mai la indemana solutie.
Potrivit cifrelor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea cumparaturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro in 2017, cu peste 40% mai
In mai 2018 Uniunea Europeana va introduce un nou regulament de protectie a datelor personale, intitulat GDPR. Aceasta legislatie vine ca raspuns la unele dintre cele mai importante intrebari din
eMAG lanseaza programul "Deschide Romania" si ofera micilor producatori locali oportunitatea de a accesa cel mai mare canal romanesc de vanzare online, prin listarea produselor in platforma eMAG
Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si
Prima zi de Black Friday, vineri, 22 noiembrie, a adus vanzari uriase pentru magazinele care au participat la promotie. In plus, multi dintre retaileri si-au extins perioada in care ofera
Okazii.ro a lansat propriul program de afiliere, care se adreseaza tuturor site-urilor si blogurilor din Romania ce deruleaza campanii de marketing bazate pe performanta.
Conform IDC, 18,6% dintre computerele vandute in Romania in perioada aprilie-iunie 2006 au fost laptopuri. Din valoarea pietei, ele au reprezentat 31,3% din incasari.Fata de trimestrul al doilea al