Compania CFR Marfa are mari probleme, iar singura solutie pentru salvarea ei este privatizarea integrala, prin vanzarea catre un investitor strategic, a declarat, marti, seful misiunii FMI in Romania
Strategia de privatizare a companiei CFR Marfa, publicata de ministerul Transporturilor, prevede ca investitorii interesati de achizitia comapaniei sa faca intai o serie de oferte preliminare si
FMI a negociat cu autoriatile romane angajamente indraznete pentru a continua programul stand-by, avand in vedere complexitatea, resursele si timpul disponibil.
Statul trebuie sa asigure protectia consumatorilor in tranzactiile financiare, insa intr-o maniera in care sa nu "goneasca bancile", este de parere seful misiunii FMI in Romania, Erik de Vrijer.
Delegatia Fondului Monetar International (FMI), a Bancii Mondiale si a Comisiei Europene vine marti in Romania pentru a realiza a saptea si a opta evaluare a acordului stand by. Si-a facut Guvernul
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) va incepe luni selectarea membrilor Consiliului de Administratie si a directorului general la Tarom. Noua conducere a companiei aeriene va trebuie
Privatizarea CFR Marfa ramane o prioritate pentru Guvern, a anuntat seful delegatiei FMI la Bucuresti, Erik de Vrijer, chiar daca devine o misiune greu de indeplinit, in contextul in care rezultate
Privatizarea companiei Tarom este greu de indeplinit, pe fondul indeciziilor politice, proastei administrari si din cauza pierderilor uriase pe care le genereaza in fiecare an.
Pretul gazelor va creste cu 5% din septembrie, iar reducerea cotei de 24% a TVA este posibila doar prin marirea bazei de impozitare si printr-o eficienta mai mare la colectare. Chiar si in aceste
Misiunea FMI condusa de Jeffrey Franks ajunge marti in Romania, pentru cea de-a cincea evaluare a acordului stand-by, care se va termina in data de 9 mai. Temele fierbinti ale intalnirii sunt