Un olandez care a calatorit in Romania a realizat un clip inedit despre tara noastra, care este prezentata intr-o lumina atat de buna, incat ne putem intreba de ce autoritatile romane nu pot crea
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a lansat recent campania de promovare a turismului din Romania, cu titlul „Explore the Carpathian Garden", prin trei spoturi
Magiunul de Topoloveni a fost ridicat la rang european. Este primul produs alimentar romanesc care a primit distinctia Europei si care se mandreste cu peste 8 premii internationale."Pe jurnalul UE
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat joi la Shanghai brandul turistic al Romaniei, cu sloganul "explore the Carpathian garden", relateaza Mediafax.
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a comunicat joi ca, inainte de lansarea oficiala a brandului de turism al Romaniei, a apelat la firme specializate pentru rezervarea a opt
Consiliul de Brand, care include reprezentanti ai asociatiilor din turism si ministerului de resort, au votat actuala identitate a brandului turistic al Romaniei, dintre mai multe variante prezentate
Noul slogan de promovare turistica a Romaniei, care va fi facut public oficial joi, la targul Expo 2010 de la Shanghai, este "Explore the Carpathian garden" ("Explorati gradina carpatina"), potrivit
'Explore the Carpathian Garden', noul brand turistic al Romaniei lansat la Shanghai, in cadrul Expozitiei Mondiale este controversat. Traian Badulescu, purtatorul de cuvant ANAT, sustine ca sloganul
Asocierea THR/TNS sustine ca brandul de turism al Romaniei si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite