Grupul francez Renault, care detine Dacia, ar putea pune lacat pe fabrica din Romania si ar urma sa-si mute operatiunile in Maroc, pe fondul escaladarii tensiunilor intre conducere si sindicate pe
Directorul general al Dacia, Nicolas Maure, a declarat ca uzina din Mioveni trebuie sa-si pastreze competitivitatea fata de alte fabrici Renault, precum cea din Maroc, iar elementele relevante in
Renault crede, in continuare, in Romania si se angajeaza la continuarea investitiilor pe aceasta piata. Declaratiile reprezentantilor grupului francez vin ca urmare a avertismentelor presedintelui
Nefinalizarea Coridorului IV paneuropean ar putea duce la pierderea asamblarii de la Pitesti, la uzinele Dacia, care deja extinde uzina din Maroc, a declarat presedintele Traian Basescu, in cadrul
Directorul general Dacia si Renault Romania, Jerome Olive, si-a exprimat increderea ca grupul francez ar putea sa ramana pentru totdeauna in tara noastra, avand in vedere ca detinem un avantaj
Renault va construi o fabrica in Algeria, unde va produce automobile destinate pietelor din Africa, a declarat, marti, pentru Bloomberg purtatorul de cuvant al grupului Raluca Barb.
Carlos Tavares, directorul de operatiuni al producatorului auto francez Renault, sustine ca noua generatie a modelului Logan ar putea fi produsa si in Maroc, ceea ce ar pune presiune pe uzina de la
Strategia de afaceri a grupului Renault include o dezvoltare a capacitatii de productie din Africa, unde se asteapta ca vanzarile marcii Dacia sa creasca vertiginos, pe fondul indepartarii populatiei
Dupa Maroc, Renault a decis sa investeasca intr-o fabrica magrebiana, de data aceasta in Algeria. Angajatii Dacia Pitesti nu mai au motive de temere, pentru ca, spre deosebire de fabrica din Tanger,
Lansarea Lodgy puncteaza doua premiere ale companiei Dacia: primul monovolum din istoria marcii, dar si prima Dacie care va fi asamblata in alta parte decat la Pitesti: mai precis, in fabrica Renault
Renault si-a ales, probabil, cel mai prost moment pentru a-si inaugura fabrica din Tanger, in Maroc, iritarea francezilor fiind la cote maxime deoarece, dupa relocarea in Romania, compania a mai dus
Dacia este "marca de cucerire" prin care Renault intra pe pietele emergente si pregateste lansarea autovehiculelor cu pret mai ridicat din gama grupului, a declarat, joi, seful producatorului auto
Renault a deschis o fabrica uriasa pentru productia de masini "low cost" in Maroc, care va ajunge la 400.000 de unitati pe an in 2013, si va avea in prima faza ca principala piata de export Europa,
Constructorul francez de automobile Renault intentioneaza ca din 2013 sa produca circa 170.000 de vehicule Dacia la noua fabrica din Tanger, Maroc, a declarat vineri Arnaud Deboeuf, directorul
Producatorul Dacia ar putea lansa inca 9 noi modele pana in 2017, bazate pe aceeasi platforma, care va fi lansata anul viitor cu Lodgy, Popster si Logan II, preturile plecand de la 6.500 euro pentru
Automobile Dacia va muta o parte din productia modelului Sandero de la Mioveni la fabrica Renault din Casablanca, Maroc, pentru a extinde capacitatea de productie a Duster, a declarat Jacques Chauvet
Dacia va scoate din productie Logan Van in 2012, masina urmand sa fie inlocuita de noul model pe care constructorul francez il va produce incepand de anul viitor la fabrica din Tanger, Maroc, a
Monovolumul Dacia va fi lansat in 2012 si va fi produs in Maroc in doua variante, una de familie si una utilitara, la un pret incepand cu 13.000 de euro, potrivit publicatiei franceze L'argus,
Piata auto din Europa de Vest isi va reveni abia in 2012, dupa evolutii negative in ultimele luni ale acestui an si in anul urmator, a declarat directorul general al grupului Renault, Carlos Ghosn,
Concernul auto Renault inregistreaza cresteri in afara Europei de Vest multumita modelului sau ieftin Dacia Logan, automobilele din aceasta serie dovedindu-se de doua ori mai profitabile decat