Care este unul dintre cele mai complicate procese din departamentul de resurse umane? Daca si tu te-ai gandit instant la salarizare, randurile urmatoare iti sunt adresate! Un proces care poate fi
Mesageria text este cel mai raspandit si cel mai des utilizat canal de comunicare din lume. Are puterea de a trimite mesaje mult mai directe si mai personale decat e-mailul. Noua din zece firme
Atacatorii cibernetici au apelat, in ultimele zile, la imaginea si reputatia unor institutii publice sau companii private din Romania, pentru a transmite e-mail-uri cu continut malitios, avertizeaza
29% dintre romani isi fac griji privind felul in care vor decurge planurile de calatorie, potrivit unui studiu realizat de echipa motorului gratuit de cautare pentru calatorii momondo.ro.
Recomand intotdeauna sportul, sub orice forma, insa este foarte important sa avem grija si CUM ne antrenam, pentru ca exercitiile fizice executate gresit pot fi extrem de daunatoare sanatatii.
Directorul interimar al FBI, Andrew McCabe, a dat asigurari ca ancheta privind amestecul Rusiei in alegerile prezidentiale din SUA continua, in pofida demiterii de catre Donald Trump a fostului
Dupa principiul conform caruia chiar si tacerea vorbeste despre noi, asa si modul in care ne desfasuram corespondenta profesionala are un cuvant de spus in imaginea pe care o proiectam in fata celor
Este de notorietate faptul ca unele companii aleg sa beneficieze de serviciile unei persoane prin intermediul unui contract de prestari servicii incheiat cu o persoana fizica autorizata (PFA) in
Uneori e dificil sa acceptam ca am gresit. Nu conteaza in ce domeniu, in viata personala sau profesionala, cu aspecte mai importante sau mai putin importante, chiar nu conteza. Eul nostru stie sa se
"Inovatia este instrumentul specific al intreprinzatorilor, mijlocul prin care ei valorifica schimbarea ca o oportunitate pentru o alta afacere sau pentru un alt serviciu". - Peter Drucker
Mike Borze este vicepresedinte BenQ Europe si coordoneaza din aceasta pozitie peste 20 de tari din zona CEE. Momentan este si director general BenQ Franta si Managing Director BenQ Austria, dar
Greselile angajatilor se numara printre principalele cauze ale breselor de securitate, care pot duce la scurgeri de informatii confidentiale ale companiei, se arata intr-un unui studiu efectuat de
Producatorul Bobby Paunescu prezinta in premiera in Romania, filmul "Diaz", in cadrul TIFF 2012, care se desfasoara in aceste zile la Cluj-Napoca. Povestea filmului este, potrivit producatorului,
Standard & Poor's justifica mesajul eronat prin care compania a scazut ratingul "AAA" al Frantei si a tulburat serios pietele, printr-o "defectiune tehnica".
Neatentia cu care scriem adresa destinatarului in mail-ul de serviciu ar putea crea cai de acces pentru hackeri in sistemul de securitate al companiei in care lucram. Un punct lipsa intre cuvintele
Risti sa iti pierzi locul de munca daca nu stii sa folosesti corect un e-mail. Problema nu vizeaza aspectele tehnice ale celui mai utilizat instrument de Internet de la birou, ci normele sociale.
Senzatia de epuizare pe care o simti dupa un interviu de angajare iti poate spune ca intervievatorul s-a facut treaba asa cum trebuie. Chiar daca ti s-a parut un maraton infernal de intrebari si
A tine pasul cu tehnologia poate fi coplesitor si poate crea dependenta. Multi dintre noi ajung in situatia in care nu mai diferentiaza jobul de viata personala. Nu e nevoie sa renunti complet la
Viata si cariera lui Steve Jobs au fost marcate de decizii inspirate, luate la momentul oportun. Totusi, "creierul" Apple a fost departe de alegerea corecta, de cateva ori. Iata cateva din
Web-ul este un taram al informatiilor si al legaturilor virtuale. Se poate intampla ca milioane de oameni sa se adune sub umbrela unei retele de socializare, pentru a face schimb de idei, poze sau
Afacerile traiesc si respira prin e-mail. Chiar daca il consideri un lucru bun sau unul rau, felul in care redactezi un e-mail arata cat de profesionist si de incredere esti si reprezinta prin
Tendinta de a "arata cu degetul" este foarte comuna in aproape toate mediile de munca, mai ales in ultima vreme, cand angajatii resimt nesiguranta propriului job. O cultura a "invinovatirilor", insa,
La birou, stii ca trebuie sa fii un model, cand vine vorba de comportamentul pe Internet. E-mailurile pe care le trimiti trebuie sa fie politicoase, smartphone-ul nu trebuie sa fie deranjant pentru
Pentru cei mai multi dintre noi, e-mailul a devenit principalul instrument de comunicare. Trimitem zeci de astfel de mesaje in fiecare zi, insa nu toate sunt compuse cu cea mai mare atentie. O
Majoritatea oamenilor presupun ca sarcinile si responsabilitatile zilnice sunt motivele pentru care randamentul scade si entuziasmul paleste de-a lungul anilor. Chiar daca si aceste aspecte au o
Fie ca incepi o conversatie despre concedieri, ca esti nevoit sa comunici o situatie financiara proasta sau ca ai de-a face cu performanta scazuta a angajatilor, rolul de comunicator al vestilor
Prima zi de munca a unui angajat in compania ta este extraordinar de importanta, atat pentru el cat si pentru echipa careia i se alatureaza. Mai mult decat atat, primele trei luni reprezinta o