Fosta sefa a DNA, Laura Codruta Kovesi, s-a aparat, luni, la Inalta Curte fata de acuzatiile Inspectiei Judiciare potrivit carora ar fi incalcat Regulamentul de ordine interioara al Directiei
Oamenii toxici apar in aproape orice mediu iar la job, cu cat functia lor este mai inalta, cu atat echipa are mai mult de suferit. Marile companii au realizat amploarea acestui fenomen si au inceput
Presedintii celor doua Camere ale Parlamentului, Liviu Dragnea si Calin Popescu Tariceanu, au transmis o scrisoare presedintelui Iohannis in care anunta programul audierilor de luni din comisii.
Exista multe ocazii in care poti oferi un cadou si cel mai probabil, este bine sa iei o astfel de ocazie ca pe o oportunitate si sa oferi acel cadou. Un gest de acest fel poate sa aduca o multime de
Dupa principiul conform caruia chiar si tacerea vorbeste despre noi, asa si modul in care ne desfasuram corespondenta profesionala are un cuvant de spus in imaginea pe care o proiectam in fata celor
Raspunsul la aceasta intrebare a fost dat acum ceva vreme de catre un studiu facut pe 3600 de manageri ai companiei Honeywell si arata cam asa: 50% - descoperind singuri, mai ales din greseli; 30% -
Lumea abunda in sfaturi despre cum sa devii mai bun, mai performant sau cum sa conduci fara cusur o afacere. Insa, putini specialisti ne invata cum sa transformam slabiciunile celorlalti in avantajul
Silviu Prigoana a renuntat la mediul de afaceri pentru a intra pe scena politica in 2008, cand a obtinut un scaun in Parlamentul Romaniei. Tot el este politicianul pentru care familia ramane mai
Feedback-ul negativ e cel mai bun lucru pe care compania ta poate sa il primeasca. Asa cum orice replica de la subordonat, indiferent de natura ei, este utila pentru manageri, tot asa si
Se pare ca timpurile nu au fost vitrege si cu executivii companiilor americane. Potrivit datelor obtinute de New York Times, salariile sefilor de mari companii au fost in crestere in 2010. In
Risti sa iti pierzi locul de munca daca nu stii sa folosesti corect un e-mail. Problema nu vizeaza aspectele tehnice ale celui mai utilizat instrument de Internet de la birou, ci normele sociale.
Un lider are nevoie de ceva mai mult decat un IQ respectabil, el trebuie sa aiba si aptitudini sociale iesite din comun. O analiza a modului in care functioneaza creierul uman iti ofera informatii
Noul an este momentul perfect sa renunti la obiceiurile proaste care te impiedica sa atingi succesul profesional si sa inveti sa fii fericit in fiecare zi petrecuta la birou. Daca reusesti sa iti
Productivitatea companiilor este serios afectata de diferenta de viziuni din interior, este concluzia unui sondaj realizat de compania de HR Adecco, pe un esantion de 700 de angajati si 300 de sefi
Daca ai impresia ca ziua este prea scurta, iar procesele de rutina cerute de conducerea unei afaceri nu iti lasa timp si de lucruri cu adevarat importante, cum ar fi dezvoltarea de noi idei, este
Pe masura ce companiile permit ridicarea barierelor intre departamente, din ce in ce mai multi angajati se trezesc in ipostaza in care sunt nevoiti sa se raporteze mai multor sefi. Sarcina nu este
Daca ai participat la mai multe interviuri si ai fost multumit de modul in care au decurs, dar te intrebi de ce a fost angajat altcineva in locul tau, in acest articol poti gasi 5 motive pentru care
Daca ai ajuns pana la punctul in care ai programat un interviu de angajare, trebuie sa intelegi ce presupune cu adevarat obtinerea unui job si care sunt elementele-cheie de care ai nevoie. Acum nu
Sint bine pregatiti, au neaparat o facultate absolvita, daca nu chiar mai multe. Unii au studii complete realizate in strainatate sau o diploma MBA. Sint cei care ridica firmele si le pregatesc