In urma cu 15-20 ani, accentul vanzarilor se centra pe empatie, pe puterea de convingere, puterea de a dezvolta o relatie cu clientul. In prezent, din cauza migrarii catre zona de online, una din
In cadrul agentiilor de PR la nivel global exista o incredere crescuta ca oamenii de marketing vor aloca mai multe fonduri relatiilor publice, conform unei cercetari realizate de Holmes Report.
Promovarea companiilor este in plin proces de reinventare. Conform EY Romania, 91% dintre companiile locale considera social media un avantaj competitiv, iar 74% folosesc aceste platforme pentru
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Preluata cu un an in urma de catre grupul international Cetelem, Credisson si-a prezentat oficial noua identitate de brand, imprumutand numele, dar si valorile companiei straine din care face parte
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite