Turismul din Romania are nevoie de investitii de cel putin 10 miliarde de euro, pentru a redeveni competitiv si pentru a creste numarul de turisti care vin in tara. Din pacate, cu mici exceptii,
TUI, cel mai mare touroperator din lume, nu intentioneaza sa paraseasca piata romaneasca, asa cum s-a scris in presa in ultimele zile, insa ar putea sa renunte la promovarea Romaniei in cataloagele
Romania pierde la capitolul turism in favoarea unor destinatii precum Bulgaria sau Turcia. Preturile scazute, conditiile mai bune la cazare si ofertele all inclusive sunt principalele motive pentru
Traian Badulescu, fostul purtator de cuvant al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), marturiseste ca ar vrea sa-l aduca in Romania pe Steven Spielberg si ca i-ar placea sa calatoreasca
Traian Badulescu, fostul purtator de cuvant al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), a declarat in cadrul unui interviu pentru Business24, ca Romania nu comunica foarte bine valorile
'Explore the Carpathian Garden', noul brand turistic al Romaniei lansat la Shanghai, in cadrul Expozitiei Mondiale este controversat. Traian Badulescu, purtatorul de cuvant ANAT, sustine ca sloganul
"Singura diferenta dintre litoralul bulgaresc si cel romanesc este ca, la noi, peste 90% dintre turisti sunt romani, iar in Bulgaria peste 80% sunt straini", a declarat Traian Badulescu, purtatorul
Interviu cu Traian Badulescu, purtatorul de cuvant ANAT
"Sistemul tichetelor de vacanta este o modalitate buna de fidelizare a angajatilor. In Ungaria, numarul turistilor beneficiari de astfel de tichete a explodat, de la 60.000 la peste 2 milioane " a
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite