Chery Auto din China a semnat un acord cu EV Motors din Spania în vederea înfiinţării unei companii mixte pentru a produce maşini la prima sa fabrică din Europa, au anunţat marţi, 16 aprilie,
Ministrul britanic pentru investiţii, Dominic Johnson, a declarat luni că lucrează pentru a atrage producătorii de maşini chinezi să construiască o fabrică în ţară şi că investiţiile
Uniunea Europeana intentioneaza sa permita acordarea de ajutoare de stat pentru cercetari in domeniul bateriilor destinate vehiculelor electrice si va oferi cofinantare in valoare de miliarde de euro
Dupa un deceniu in care reprezentantii industriei auto au investit sume importante pentru reducerea capacitatii motoarelor de automobile, noile teste de poluare ii obliga sa isi regandeasca strategia
Cu o luna inainte de lansarea marcii Lexus in America, in 1989, Toyota pregatise o reclama al carei mesaj era ca, dupa ce au dominat piata masinilor de lux aproape 60 de ani, producatorii germani de
Grupul francez Renault, care detine Dacia, va construi o fabrica in China in parteneriat cu grupul Dongfeng Motor, vizand sa comercializeze in anul 2016 pe piata chineza primele autoturisme de
Grupul francez Renault pregateste lansarea unui proiect de 7,2 miliarde de yuani (1,2 miliarde de dolari) pentru productia de autovehicule in China impreuna cu Dongfeng Motor, parte a planurilor de
PSA Peugeot Citroen, care a rezistat mult timp propunerilor de colaborare facute de Fiat, ar putea decide pana la urma ca o alianta cu producatorul auto italian este singura cale de a reduce
Nissan Motor, cel mai mare investitor asiatic in China, intentioneaza sa investeasca 50 de miliarde de yuani (7,8 miliarde de dolari) in aceasta tara, pana la sfarsitul lui 2015, accelerand
Romania a coborat anul trecut de pe locul 6 pe 11 in Europa din punct de vedere al numarului de proiecte atrase care implica investitii directe straine, de 75, nivel in scadere cu 48% fata de 2008,
Daca inainte de 1989 industria auto din tarile din Europa Centrala si de Est, in afara de Romania, fie nu exista, fie nu producea nici pe de parte atitea modele, astazi, tari precum Ungaria produc
Constructorii mondiali de automobile sunt de aceeasi parere cum ca producerea de masini in Rusia ar putea fi un succes pe o piata in dezvoltare exploziva, dar multi sunt prudenti, din cauza
Omenirea se confrunta cu cel putin doua crize globale majore: deficitul de resurse si problemele legate de incalzirea globala. Extensia acestor crize in economie si in viata oamenilor este cat se
Intrebati pe mana carui investitor s-ar incumeta sa lase conducerea Daewoo Romania soarta celor 3.000 de angajati, dar si o uzina care merge brici la ora actuala, sindicalistii ar opta pentru GM
Romania poate deveni baza Aliantei Renault-Nissan in Europa de Est, dar situatia constructorului european nu este tocmai imbucuratoare. Grupul francez se bazeaza acum mai mult pe subsidiarele Samsung
INTERNATIONAL HERALD TRIBUNE: Fabricantul francez de automobile Renault a incheiat joi un acord cu conglomeratul indian Mahindra & Mahindra pentru construirea a 500 000 de masini pe an la o fabrica