Codul bunelor maniere in afaceri spune ca o conversatie strict legata de serviciu cu partenerul de afaceri nu va contrui aceeasi relatie de incredere ca o conversatie ce depaseste limitele
Vi s-a intamplat vreodata sa vorbiti cu cineva si sa simtiti ca persoana respectiva nu va asculta cu adevarat, avand atentia indreptata de fapt in alta parte - spre laptop sau telefon, incercand sa
Limbajul nonverbal poate fi aliatul tau in business, atunci cand ii cunosti semnificatiile. Mesajele pe care le transmiti si cele pe care le receptionezi prin limbajul corpului iti influenteaza chiar
In orice context, fie el de natura personala sau profesionala, limbajul corpului tau spune foarte multe lucruri inainte ca tu sa apuci sa spui macar cateva cuvinte. Oricare ar fi starile prin care
Pentru orice manager, feedback-ul angajatilor are un rol determinant insa de cele mai multe ori sunt intampinate greutati in obtinerea lui. Pentru a depasi aceste obstacole poti inlesni comunicarea,
Cand te afli intr-o pozitie de conducere, capacitatea de a analiza te ajuta sa fii mai putin speculativ si mai increzator in perceptiile si judecatile tale. Daca stii care sunt semnele care tradeaza
De cate ori ai avut impresia ca cineva ti-a raspuns afirmativ cu un aparent entuziasm, dar ai sesizat o grimasa? De multe ori, ceea ce spunem nu este mereu in concordanta cu ceea ce facem sau cu ceea
Exista cateva elemente-cheie pe care trebuie sa le cunosti inainte de orice interviu pentru angajare. Urmeaza aceste reguli simple si, la urmatorul interviu, poti avea succes.
Ceea ce spui ca raspuns la intrebarile care ti se pun (si ceea ce intrebi la randul tau) este foarte important in cadrul unui interviu de angajare. Ceea ce este mai putin cunoscut este importanta
V-ati gandit vreodata ca in centrul afacerii voastre, indiferent de domeniu, sunt clientii? V-ati preocupat sa furnizati servicii de calitate superioara clientilor vostri? Dar cum sa creati o prima
Orice relatie de afaceri se bazeaza in proportie de 92 % pe comunicarea nonverbala, in timp ce componenta verbala a comunicarii detine un procent de doar 8%, explica Mihaela Stroe, specialist in
Haideti sa va povestesc cum am luat decizia de a organiza un curs deschis cu tema "Arta limbajului corpului pentru servicii de calitate cu clientii". Una dintre vanzatoarele care lucrau intr-unul din
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite