Mediul înconjurător este o preocupare majoră în societatea actuală, iar implicarea companiilor în protejarea acestuia devine tot mai importantă. Profi, una dintre cele mai cunoscute companii
Te uiti cu interes spre business-urile din mediul online care se bucura de succes absolut? Ai vrea sa le afli secretul, sa afli ce le face sa fie atat de vizibile si placute de catre internauti? Nu e
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) a anuntat ca a facut controale duminica, pe 22 martie, in marile magazine, ca sa afle daca acestea au luat suficiente masuri pentru
Romanii au ocazia sa afle online, in apropierea Sarbatorilor de iarna, care este pretul alimentelor si al carburantilor prin intermediul Monitorului Preturilor, platforma care a fost pusa in
Un politist s-a hotarat sa vina sa protesteze in Piata Victoriei in urma unei vizite intr-un magazin. Barbatul a marturisit ca era indecis, dar experienta din supermarket l-a convins. Tanarul
Stii deja: consumatorul nu vrea sa fie informat in legatura cu tot ce se afla in magazin si cu atat mai putin in momentele sale de relaxare. Conform Nielsen, 92% dintre oameni au mai multa incredere
Dupa ce sambata au inchis mai devreme, iar duminica, de Paste, au fost inchise toata ziua, unele supermarketuri incep, luni, sa isi deschida portile, in timp ce altele raman inchise. Dintre cele care
Totalul magazinelor, atat din comertul modern, cat si din cel traditional, si unitatilor HoReCa din Romania se situa la finalul anului trecut de 122.101, potrivit firmei Vektor MF, care apreciaza ca
Retailerul Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, deschide vineri un magazin de proximitate Shop&Go in Bucuresti, primul din acest an, dupa ce aproape o luna si jumatate nu a inaugurat nicio
In 2013, comertul modern l-a depasit pentru prima data pe cel traditional, a fost finalizata cea mai mare tranzactie din retail, Auchan/Real, marile retele au deschis circa 270 de magazine,
Retailerii continua sa-si extinda retelele de magazine din Romania, odata cu apropierea sarbatorilor de iarna, care este cea mai buna perioada pentru cumparaturi, pe o piata unde preturile
Daca in urma cu zece ani romanii aveau nevoie de pasaport pentru a intra intr-un supermarket, in prezent, acest tip de magazin este prezent in multe orase, acoperind cu succes o mare parte din tara.
Retailerii continua sa isi extinda lanturile de magazine, doi dintre competitori, Lidl si Mega Image, deschizand, de la inceputul acestei luni, cate trei unitati.
Jucatorii din piata de retail isi maresc numarul de magazine din lanturile proprii, prin investitii, francize sau prin parteneriate, mai multi competitori din acest segment anuntand noi investitii in
Profi a deschis un nou magazin, la Prundu Bargaului, lantul de supermarketuri numarand acum 171 de unitati in 95 de localitati, fiind a doua mare retea de retail din Romania. Pe langa acesta, la
Prin preluarea Real de catre Auchan, francezii ajung pe a doua pozitie pe podiumul jucatorilor din retailul romanesc, un top dominat de germanii de la Kaufland si de belgienii de la Delhaize Group.
Relatia dintre hipermarketuri si producatori, desi aparent reciproc avantajoasa, pare sa devina din ce in ce mai tensionanta. Producatorii reproseaza marilor lanturi de hipermarketuri ca practica o
Compania Rewe, prezenta pe piata locala prin magazinele Penny Market si XXL Mega Discount, a anuntat strategia de dezvoltare in Romania, care presupune investitii de peste 100 de milioane de euro si
1 Iunie, Ziua Internationala a Copilului, a fost speculata de marile lanturi de retail din Romania, care se bat in oferte speciale, lansate cu aceasta ocazie. Kaufland, Lidl si Profi au conceput
Profi deschide cel de-al 129-lea magazin din reteaua sa, ridicand la 22 numarul unitatilor pe care le are in Capitala si clasand reteaua printre primele trei ca marime din Romania.
Carrefour, cel de-al doilea retailer la nivel mondial, are nevoie urgenta de pana la trei miliarde de euro, pentru finantarea activitatii, dar George Plassat, noul CEO al grupului, are dificultati in
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) respinge propunerea deputatului Valeriu Steriu ca in legea privind Codul de Bune Practici Comerciale in sectorul alimentar sa fie
Criza a schimbat ierarhia in comertul modern construit de retailerii straini: discounterii au ajuns anul trecut la afaceri de aproape 1 mld. euro, pentru ca au castigat clienti, in timp ce lanturile
Anul viitor va fi mai dificil decat 2009 pentru retaileri, o evolutie favorabila fiind preconizata pentru retelele de magazine de tip hard discount (cu preturi mici, n.r.) si pentru cele online,