99% dintre mesajele SMS primite de cumparatori sunt deschise, iar aproximativ 90% sunt citite in primele 3 minute de la primireLink unic de urmarire a unei comenzi, via SMS sau e-mailExperiente de
Lidl le ofera tuturor angajatilor din cele 265 de magazine din Romania 2 zile libere, in prima si a doua zi de Paste, pe 19 si 20 aprilie 2020, la fel ca in fiecare an.
Odata cu cresterea numarului de cazuri si a masurilor luate de autoritati pentru prevenirea raspandirii COVID-19, efectul asupra mediul de afaceri este tot mai puternic, majoritatea industriilor sunt
Se ia un grup de femei din mediul rural, se adauga un psiholog experimentat si implicat, se extrag marturiile doamnelor cu multa grija si atentie, dupa care se creeaza un spectacol de teatru care sa
Comertul online este in plina crestere in Romania, atat ca valoare, cat si ca numar de magazine, iar interesul de a intra in eCommerce este tot mai crescut in randul multor antreprenori care nu au
Din 16 mai pana pe 15 iunie, ICE - Agentia Italiana pentru Comert Exterior - Bucuresti, in colaborare cu Institutul Italian de Cultura si sub patronajul Ambasadei Italiei la Bucuresti, aduc Italia
In 2009, cand putini romani se gandeau sa-si cumpere un frigider sau un aragaz de pe internet, trei tineri gaseau momentul ideal sa-si deschida un magazin online cu electrocasnice mari.
Carrefour Romania, primul retailer care pune la dispozitia clientilor un sistem integrat de scanare si plata a produselor, "Casa ta - Self Service", il extinde luna luna aceasta in alte 3
Graham Kilbane, COO Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO), vorbeste despre provocarile unui post de management la nivel inalt in retail, unde se resimt toate greutatile chiriasilor, in criza.
Facebook are in plan lansarea unui card fizic, prin intermediul caruia utilizatorii sa poata face cumparaturi la magazinele partenere cu reteaua sociala. In viitor, cardul ar putea fi folosit si pe
Lumea se invarte in jurul lor fiindca sunt companiile care au transformat criza in oportunitate. Giganti precum Starbucks, Pepsi si Nike au gasit moduri inovative de a folosi universul social-media
Popularitatea Facebook, care va ajunge in curand la peste un miliard de utilizatori, a atras, cum era de asteptat, si interesul marilor branduri de a vinde prin intermediul retelei sociale. Se pare
Google a lansat Wallet, un nou serviciu de mobile payment. Chiar daca pare un serviciu inofensiv, acesta poate fi primul pas in planul companiei de a prelua controlul asupra banilor.Primul pas a fost
Cea mai mare fatada media din Europa s-a dovedit a fi un succes atat din punctul de vedere al brandului, reusind sa plaseze Bucurestiul pe axa New York-Londra a outdoor-ului spectacular, dar mai ales
Cel mai popular site de social networking a anuntat ca este pe profit odata ce a atins pragul de 300 de milioane de utilizatori, iar analistii fac deja scenarii in privinta modelului de business pe