CFR Marfa are un nou director general, Dan Valentin Belcea, fost manager in cadrul firmei de publicitate Graffiti/BBDO, televiziunii Prima TV si al companiilor International Railway Systems (IRS) si
Ovidiu Putura, secretar de stat in Ministerul Justitiei, este noul presedinte al Consiliului de Administratie, dupa ce actionarii CFR SA au revocat, saptamana trecuta, administratorii CFR, invocand
Directorul general al CFR SA, George Micu, a fost inlocuit de Ionel Voicu, director general adjuct pe proiecte europene, iar Consiliul de Administratie al companiei a fost completat cu doi membri,
Cel mai bogat roman este, in acest an, Ioan Niculae cu o avere de 1,1 miliarde de euro, potrivit Top 500 miliardari Forbes. O mare absenta in acest top este Dinu Patriciu, care a "retrogradat" la
Membrii Consiliului Suprem de Aparare a Tarii au avut o discutie constructiva legata de procesul de privatizare a companiei CFR Marfa, nefiind emisa nicio alta decizie a Consiliului pe aceasta tema,
Responsabilitatea pentru privatizarea CFR Marfa este in continuare pasata de la un palat la altul. Presedintia a postat pe site-ul CSAT o Hotarare a acestei institutii, care inca din 5 februarie 2013
A venit randul belgianului de la Tarom, Christian Heinzmann, sa faca loc intereselor care alunga managerii privati de la companiile de stat subordonate Ministerului Transportului. Este un deja vu al
Presedintele Consiliului de Administratie al CFR Marfa, Liviu Radu, a fost numit director general al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti (CNAB), iar Radu Merica, fost CEO Tiriac Holdings, va fi
Grup Feroviar Roman si Transferoviar Grup, doua din cele mai mari companii romanesti din domeniul transportului feroviar, sunt interesate de privatizarea CFR Marfa, a anuntat vineri, ministrul
FMI impune Romaniei sa privatizeze companiile de stat pana la sfarsitul lunii aprilie, dar tara noastra poate pierde zeci de milioane de euro in urma acestor masuri, potrivit analistului economic
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat ca va incerca sa convinga reprezentantii FMI sa fie de acord ca CFR Marfa sa nu mai fie privatizata.
Cresterea contractarii fondurilor europene alocate Romaniei in transporturi cu pana la 80% si eliminarea pierderilor companiilor din subordine sunt prioritatile ministrului Transporturilor Relu
Ambitiosul program de privatizari convenit cu FMI a esuat. Anul 2012 ramane memorabil, dar nu datorita privatizarii industriei romanesti, ci din cauza scandalurilor si insucceselor care au urmarit
Acordul cu Fondul Monetar International (FMI) si Comisia Europeana (CE) este intr-un evident impas. Tintele convenite in acord care au fost atinse sunt mult mai putine decat cele amanate sau cele
Privatizarea companiei Tarom este greu de indeplinit, pe fondul indeciziilor politice, proastei administrari si din cauza pierderilor uriase pe care le genereaza in fiecare an.
Cu toate ca in toamna anului trecut se spunea ca 2011 va fi anul privatizarilor companiilor de stat, miscare in urma careia statul ar fi putut incasa aproximativ 7 miliarde de euro, in prezent
Fostul sef al Hidroelectrica Mihai David a declarat joi, referindu-se la managementul privat in companiile de stat, ca un Steve Jobs se poate gasi si in Romania, iar mai multi consultanti si
Statul nu trebuie sa mai pompeze bani in companii ca CFR Marfa intrucat este o societate care pierde bani cu toate ca acum cativa ani era profitabila, a precizat seful misiunii FMI in Romania,
Analiza Business Standard despre evolutiile si tendintele anului 2008 continua astazi cu estimari referitoare la alte cinci domenii de activitate - siderurgie, transport, industria auto, industria