Tendintele anului 2014 in materie de mix de marketing arata ca, la capitolul promovare in media, singurul mediu in care s-a inregistrat o crestere este cel online.
Clientul de "business to business" prefera mai degraba o abordare directa, in timp ce clientul de "business to consumer" trebuie curtat mai mult, trebuie "indragostit" de brand. Pentru cel din urma,
Cel mai greu pas din existenta unui brand este atunci cand faci o schimbare majora, renuntand la o pozitionare, la un logo sau la un nume pentru a adopta altele, explica Stefan Liute, antreprenorul
Comertul online in Romania se afla la inceput de drum, iar obiceiurile de consum sunt in formare, in ciuda evolutiei spectaculoase a pietei in ultimii ani, subliniaza Raluca Radu, Co-Organiser GPeC.
Primii vizitatori trebuie sa ajunga pe site-ul tau in mod natural, din motorul de cautare. In momentul in care observi interesul oamenilor pentru site-ul afacerii tale, abia atunci merita sa
O campanie pe bloguri este, in mare, asemanatoare uneia din presa traditionala, importanta fiind stabilita de brandul respectiv prin propria strategie.
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite