90% dintre participantii la un sondaj derulat de www.glami.ro au raspuns ca au implementat ori sunt in curs de implementare masuri pentru un al doilea lockdown Covid-19.
Romanii au cumparat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de tuica profesionale, produse de fashion si beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blana naturala sau
Ecosistemul de peste 50.000 de useri care genereaza lunar peste 50.000 vanzari online si 5 milioane de clickuri a fost mutat cu downtime zero, platforma inregistrand continuu tot traficul si toate
Black Friday, ziua marilor reduceri, nu inseamna doar bani cheltuiti pe produse cu discount sau incasari uriase pentru retaileri. Acest eveniment poate deveni si o sursa de venit pentru cei care
Valentine's Day si Dragobetele nu-i lasa indiferenti pe comercianti, care au pregatit discount-uri si oferte speciale pentru aceste doua sarbatori dedicate iubirii.
Magazinele online din platforma 2Parale, cea mai mare retea de marekting afiliat din Romania, au avut vanzari record in luna decembrie, in valoare de 4,77 milioane de lei.
Dorin Boerescu, directorul executiv al celei mai mari retele de marketing afiliat din Romania, 2Parale, asteapta plin de nerabdare 2013, la sfarsitul caruia estimeaza ca reteaua pe care o conduce va
2Parale.ro, cea mai mare retea de marketing afliliat din Romania, a platit anul trecut publisherilor comisioane in valoare de 300.000 de euro, iar pentru acest an are estimari optimiste.
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an,
Conceptul de Black Friday, ziua cu cele mai mari promotii din an, a inceput sa aiba succes si in Romania, campania fiind profitabila in 2011, insa ce asteptari ar trebui sa avem in acest an?
Romanii fac cumparaturi online in valoare de aproximativ 3.000 de lei in fiecare ora, potrivit unui studiu 2Parale realizat pentru primele noua luni ale acestui an.
eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, a vandut prin intermediul afiliatilor sai, in ziua de reduceri Black Friday, produse in valoare de 919.049 lei, a scris Radu Apostolescu,