Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network, a participat la ediția a treia a Quarterly Report, evenimentul #1 pentru companii la BVB, marca Ziare.com, alături de partenerul principal TradeVille, unde
Inflația galopantă din perioada 2021-2022 în Uniunea Europeană și Marea Britanie, urmată de campania asiduă dusă de băncile centrale pentru a o coborî în anul 2023, prin costuri deosebit
90% dintre participantii la un sondaj derulat de www.glami.ro au raspuns ca au implementat ori sunt in curs de implementare masuri pentru un al doilea lockdown Covid-19.
Romanii au cumparat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de tuica profesionale, produse de fashion si beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blana naturala sau
Asociatia pentru Promovarea Performantei in Educatie (APPE), cu sprijinul Alpha Bank Romania, Mastercard si PayU Romania lanseaza Proiectul pilot si cartea Educatie Financiara pentru liceu.
Termenul de marketing reprezinta procesul prin care trece o companie pentru ca publicul tinta ales sa devina educat vizavi de produsele sau serviciile oferite. Este un proces prin care notorietatea
Marco Wolters, Global Industry Lead Fashion, Home&Lifestyle la GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare a pietei din lume cu peste 13.000 de experti in mai mult de 100 de tari, participa intre
Bucurestiul devine capitala comertului electronic pentru tarile din Europa Centrala si de Est, in perioada 16-18 mai. In cele 3 zile se desfasoara a 12-a editie anuala a GPeC SUMMIT - cel mai
Ecosistemul de peste 50.000 de useri care genereaza lunar peste 50.000 vanzari online si 5 milioane de clickuri a fost mutat cu downtime zero, platforma inregistrand continuu tot traficul si toate
Dorin Boerescu este un antreprenor cu o experienta de business de mai bine de 15 ani in publicitate si online. Daca in 2011 cucerea piata din Bulgaria cu proiectul sau 2Parale, iata ca in 2015
Dorin Boerescu ne-a povestit despre primii pasi ai marketingului afiliat in Romania si cum a fost impresionat de sumele castigate din afiliere chiar inainte de a deveni CEO al 2Parale.
Incepand de astazi, 25 aprilie, s-a dat startul inscrierilor la cea mai importanta competitie de comert electronic din Romania, Gala Premiilor eCommerce (GPeC) 2014.
2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania, a lansat aplicatia mobila Realtime2P, care permite accesul la informatii in timp real despre vanzarile realizate prin platforma, pentru mai bine
Putini sunt bucurestenii care obisnuiesc sa comande mancare la birou sau acasa, dar care n-au auzit de OalaCuBunatati, o vedeta a industriei locale de catering. Conceptul vizeaza livrarea unor
E-mail marketingul si promovarea tip Pay Per Click pot contribui substantial la cresterea vanzarilor si loializarea clientilor oricarui business care doreste sa profite de avantajele internetului.
Black Friday, ziua marilor reduceri, nu inseamna doar bani cheltuiti pe produse cu discount sau incasari uriase pentru retaileri. Acest eveniment poate deveni si o sursa de venit pentru cei care
Mediafax Group anunta preluarea unui procent minoritar din actiunile 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, se arata intr-un comunicat dat publicitatii vineri.
2Parale se va concentra, in perioada urmatoarea, pe dezvoltarea platformei pentru optimizarea rezultatelor, atat pentru advertiseri, cat si pentru afiliati, precum si pe consolidarea competentelor in
Okazii.ro a lansat propriul program de afiliere, care se adreseaza tuturor site-urilor si blogurilor din Romania ce deruleaza campanii de marketing bazate pe performanta.
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin
eMAG intra pe piata de publicitate online, prin intermediul propriului sistem de marketing afiliat Profitshare. Mutarea arunca eMAG in lupta directa cu 2Parale - care isi propune dublarea retelei in
Segmentul de vanzari online are un potential din ce in ce mai ridicat, astfel ca retailerii fac investitii pentru a obtine cote cat mai mari din piata.
Vlad Andries conduce trei afaceri, la doar 28 de ani, cea mai recenta fiind o investitie de 30.000 de euro cu care spera sa ajunga la "break-even" chiar la sfarsitul lui 2013.
Valentine's Day si Dragobetele nu-i lasa indiferenti pe comercianti, care au pregatit discount-uri si oferte speciale pentru aceste doua sarbatori dedicate iubirii.
Magazinele online din platforma 2Parale, cea mai mare retea de marekting afiliat din Romania, au avut vanzari record in luna decembrie, in valoare de 4,77 milioane de lei.
Dorin Boerescu, directorul executiv al celei mai mari retele de marketing afiliat din Romania, 2Parale, asteapta plin de nerabdare 2013, la sfarsitul caruia estimeaza ca reteaua pe care o conduce va
2Parale.ro, cea mai mare retea de marketing afliliat din Romania, a platit anul trecut publisherilor comisioane in valoare de 300.000 de euro, iar pentru acest an are estimari optimiste.
Diana Olar a pus bazele companiei Commission Force, un proiect "propulsat" odata cu participarea la intalnirea Venture Connect. Reteaua sa de marketing afiliat ce combina vanzarile directe, offline
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an,