Desi Dacia si-a construit o retea de clienti fideli pentru vehiculele sale low-cost, adesea spartane, fiind unul din brandurile cu cea mai rapida crestere a Renault, acum ar putea deveni o frana
Vanzarile de autoturisme noi in Spania au urcat luna trecuta cu 12,4%, la 104.170 unitati, pe fondul majorarii creditarii si al increderii consumatorilor, arata datele publicate de Asociatia
Constructorul auto francez Renault analizeaza posibilitatea lansarii unei game de patru modele de mici dimensiuni, cu preturi reduse. Primul model al gamei va fi lansat in India vara viitoare si va
Constructorul auto german Opel a prezentat miercuri un nou model pe segmentul entry-level, in incercarea de a recupera o parte din cota de piata pierduta in fata rivalilor care ofera masini mai
Renault va pune capat parteneriatului incheiat cu compania britanica Caterham, care avea ca obiectiv construirea de masini sport si va lansa pe cont propriu automobilele sport sub marca Alpine.
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Vanzarile de autoturisme noi din Uniunea Europeana au scazut in luna iunie la minimul ultimilor 17 ani, pe fondul recesiunii si somajului ridicat, Romania inregistrand unul dintre cele mai abrupte
Marii producatori auto muta concurenta pe segmentul low cost, pregatind mai multe lansari pentru perioada urmatoare, intr-o incercare de a recupera din pierderile incasate pe alte segmente.
Renault ar putea ajunge in urmatoarele zile la un acord cu sindicatele din Franta, a anuntat duminica ministrul francez al Industriei, Arnaud Montebourg, deoarece producatorul auto francez incearca
Fiat analizeaza lansarea unui brand low-cost care sa concureze Dacia, iar daca planul va fi aprobat automobilele vor fi construite in afara Europei pentru reducerea costurilor de productie, a
Succesul inregistrat de Dacia, divizia low-cost a grupului francez Renault, ar putea reprezenta un model de urmat si pentru alte companii auto, scrie cotidianul belgian La Derniere Heure.
Dacia era, in 2004, doar o marca anonima din Europa de Est. Dar in 8 ani, presedintele vizionar al Renault, Louis Schweitzer, a reusit sa transforme marca auto romaneasca in fenomenul Europei, scrie
In 2012 industria auto s-a caracterizat prin pierderi masive pe piata europeana si nevoia de reorientare a companiilor fie catre noi piete, fie catre noi strategii pentru a reusi sa ajunga din nou la
Inmatricularile Dacia in Elvetia au ajuns la 6.205 unitati anul trecut, iar in primle noua luni ale acestui an au depasit 4.000. In prezent, marca controlata de grupul francez Renault are o cota de
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
Producatorii de automobile nu vor putea obtine profit in urmatorii ani in Europa, au declarat mai multi reprezentanti ai principalelor companii din domeniu, in cadrul Salonului Auto de la Paris.
Comenzile pentru modelul low-cost Dacia in Franta au crescut cu 28% in luna august, comparativ cu aceeasi luna din 2011. In acelasi timp, comenzile Renault in Franta au scazut cu 20% in august, a
Strategia de afaceri a grupului Renault include o dezvoltare a capacitatii de productie din Africa, unde se asteapta ca vanzarile marcii Dacia sa creasca vertiginos, pe fondul indepartarii populatiei
Renault ia in calcul introducerea a doua marci, sport si de lux, si continuarea extinderii pe pietele emergente, pentru a-si reduce expunerea pe piata de volum din Europa, aflata in contractie
Lansarea Lodgy puncteaza doua premiere ale companiei Dacia: primul monovolum din istoria marcii, dar si prima Dacie care va fi asamblata in alta parte decat la Pitesti: mai precis, in fabrica Renault
Skoda vrea ca Europa sa devina locul in care afacerile sale sa fie cele mai profitabile, a anuntat CEO-ul companiei, in contextul in care majoritatea competitorilor se chinuie sa ramana pe linia de