Pentru ca Google i-a luat fata si a cumparat DoubleClick pentru mai bine de 3 miliarde de dolari, Microsoft vrea sa isi consolideze pozitia in domeniul publicitatii pe Internet facand o achizitie de
Celebru pentru anunturile sale publicitare text, cel mai iubit motor de cautare din lume, Google, vrea sa vanda mai bine spatiile pentru bannere, achizitionand cunoscuta firma de publicitate online
Planul Microsoft de a deveni un jucator important pe piata de publicitate online a esuat dupa ce, joi, Yahoo a respins oferta Microsoft de a fuziona si a incheiat un acord cu rivalul Google,
Cand Jerry Yang, cofondatorul Yahoo, a primit un telefon joi noaptea de la Steve Ballmer, directorul general al Micorsoft, a avut o ultima confirmare ca afacerea pe care o conduce este in cadere
Viacom, compania care detine MTV, a anuntat ca renunta la reclamele online oferite de DoubleClick, compania cumparata de Google, si va implementa reclame de la Microsoft, in cadrul unui contract
Comisia federala de comert din Statele Unite (FTC) a picat de caord cu achizitia firmei de publicitate online DoubleClick de catre compania de servicii pe internet Google, dupa ce tranzactia a fost
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite