Reteaua de socializare MySpace, extrem de populara in trecut, pana la ascensiunea fulminanta a Facebook, a anuntat ca are un buget de 20 de milioane de dolari, destinat promovarii platformei.
Oamenii nu sunt mirati atunci cand un cantaret devine producator muzical sau un manechin sprijina o anumita linie vestimentara. In prezent insa, multe vedete au afaceri care difera mult de domeniile
Rupert Murdoch, CEO-ul News Corp, a recunoscut ca achizitia MySpace nu a fost gestionata eficient, dar noii proprietari vor sa relanseze reteaua sociala pana la sfarsitul acestui an.
Celebritatile se folosesc de numele obtinut pentru a castiga si mai multi bani. De cele mai multe ori, isi asociaza numele cu parfumuri sau linii de haine, dar nu se limiteaza aici.
MySpace a castigat un milion de utilizatori, din luna decembrie pana acum, dupa ce pierduse 10 milioane de fani, incepand cu luna martie a 2011. Performanta se datoreaza copierii Spotify si Pandora.
Internetul se dezvolta cu o rapiditate asa de mare, cu noi tehnologii care apar de la o zi la alta, incat aproape ca nu-ti vine sa crezi cum aratau cele mai cunoscute site-uri la inceputurilor lor.
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite