A lucra de acasa poate deveni o problema pentru angajat, ce poate declansa o suma intreaga de afectiuni psihice cum ar fi: depresia, mancatul obsesiv-compulsiv sau tulburari ale somnului.
Cat de repede se poate transforma cineva care n-a vorbit niciodata in public intr-un speaker plin de incredere si carisma? Pe 16 noiembrie, la Institutul Cultural Roman, intre orele 12:30 - 17:00,
Mi-aduc si acum aminte de prima intalnire pe care am avut-o la una dintre companiile pentru care livrez traininguri lunare de aproape 3 ani de zile - tipul informal, direct si care spune lucrurilor
Codul bunelor maniere in afaceri spune ca o conversatie strict legata de serviciu cu partenerul de afaceri nu va contrui aceeasi relatie de incredere ca o conversatie ce depaseste limitele
Fiecare gest in parte iti atribuie cate o eticheta. Facand un exercitiu de imaginatie, ai putea asocia aceasta imagine cu cea in care, efectiv, primesti cate un ecuson pentru fiecare gest pe care il
Vi s-a intamplat vreodata sa vorbiti cu cineva si sa simtiti ca persoana respectiva nu va asculta cu adevarat, avand atentia indreptata de fapt in alta parte - spre laptop sau telefon, incercand sa
Leadershipul intuitiv devine o necesitate pentru tine, intr-o lume in care a te adapta la situatiile limita, sub presiune si chiar in situatii de conflict, intuitia ramane cea mai puternica arma pe
Relatiile interpersonale ne influenteaza viata intr-un mod decisiv, iar atunci cand exista dificultati in comunicare, ele se rasfrang nu doar asupra familiei si apropiatilor, ci si asupra evolutiei
A fi autentic inseamna sa fii sincer fata de ceilalti, dar mai ales, sincer fata de tine insuti. Vei fi autentic in afaceri daca iti dezvolti relatii sanatoase cu cei din jurul tau, de tipul
Limbajul nonverbal poate fi aliatul tau in business, atunci cand ii cunosti semnificatiile. Mesajele pe care le transmiti si cele pe care le receptionezi prin limbajul corpului iti influenteaza chiar
Adriana Saftoiu sustine ca nu exista mare diferenta intre campaniile electorale din 2008 si cele de acum, singurul element nou fiind generozitatea si mai mare cu alegatorii. Mai mult, chiar inainte
Minciunile iti pot distruge complet afacerea, mai ales cand esti inselat chiar de oamenii tai de incredere. O licitatie pierduta din cauza angajatului care comunica firmei concurente preturile tale
Risti sa iti pierzi locul de munca daca nu stii sa folosesti corect un e-mail. Problema nu vizeaza aspectele tehnice ale celui mai utilizat instrument de Internet de la birou, ci normele sociale.
Orice cariera aflata la inceput de drum te va face sa intampini unele dificultati, iar managementul nu face nici el exceptie de la regula. Pregateste-te sa ai mai putini prieteni printre colegi, sa
Orice membru al lumii corporate a participat la cel putin o sedinta sortita esecului, simtindu-se lipsit de putere in incercarea de a preveni dezastrul. Fie ca persoana care conducea sedinta a
In orice context, fie el de natura personala sau profesionala, limbajul corpului tau spune foarte multe lucruri inainte ca tu sa apuci sa spui macar cateva cuvinte. Oricare ar fi starile prin care
Pentru orice manager, feedback-ul angajatilor are un rol determinant insa de cele mai multe ori sunt intampinate greutati in obtinerea lui. Pentru a depasi aceste obstacole poti inlesni comunicarea,
Pentru a evita situatia in care esti nevoit sa lucrezi zi de zi cu un sef toxic, trebuie sa tii cont de semnalele de alarma pe care comportamentul acestui tip de sefi il ofera chiar din timpul
Cand te afli intr-o pozitie de conducere, capacitatea de a analiza te ajuta sa fii mai putin speculativ si mai increzator in perceptiile si judecatile tale. Daca stii care sunt semnele care tradeaza
De cate ori ai avut impresia ca cineva ti-a raspuns afirmativ cu un aparent entuziasm, dar ai sesizat o grimasa? De multe ori, ceea ce spunem nu este mereu in concordanta cu ceea ce facem sau cu ceea
Imagineaza-ti ca esti un manager angajator si primesti o scrisoare de intentie de la un candidat, care incepe asa: “Am obosit sa mai scriu asemenea scrisori.” In loc sa pui mana pe
In domeniul vanzarilor, faimoasa “discutie din lift” este inclusa in fundamentele afacerii. Daca nu poti recita descrierea jobului tau intr-o “excursie” cu liftul de 30 de
Ceea ce spui ca raspuns la intrebarile care ti se pun (si ceea ce intrebi la randul tau) este foarte important in cadrul unui interviu de angajare. Ceea ce este mai putin cunoscut este importanta
Exista cateva elemente-cheie pe care trebuie sa le cunosti inainte de orice interviu pentru angajare. Urmeaza aceste reguli simple si, la urmatorul interviu, poti avea succes.
Daca ai ajuns pana la punctul in care ai programat un interviu de angajare, trebuie sa intelegi ce presupune cu adevarat obtinerea unui job si care sunt elementele-cheie de care ai nevoie. Acum nu
V-ati gandit vreodata ca in centrul afacerii voastre, indiferent de domeniu, sunt clientii? V-ati preocupat sa furnizati servicii de calitate superioara clientilor vostri? Dar cum sa creati o prima
Orice relatie de afaceri se bazeaza in proportie de 92 % pe comunicarea nonverbala, in timp ce componenta verbala a comunicarii detine un procent de doar 8%, explica Mihaela Stroe, specialist in
Referintele reprezinta o modalitate folosita cu ocazia selectiei profesionale pentru a culege informatii despre candidati de la persoanele care ii cunosc: colegi de munca, patroni, sefi ierarhici,
Haideti sa va povestesc cum am luat decizia de a organiza un curs deschis cu tema "Arta limbajului corpului pentru servicii de calitate cu clientii". Una dintre vanzatoarele care lucrau intr-unul din