Masini, electrocasnice, ceasuri, credite bancare, fashion, bijuterii, mobila, parfumuri si lista poate continua... Vorbim despre reduceri de preturi intr-o campanie botezata "Black Friday", dar care
Aproape cinci milioane de romani au rotunjit conturile retailerilor in "Vinerea Neagra" din acest an, sesiunea de shopping indicand un bilant provizoriu al vanzarilor de peste 300 de milioane de lei.
Piata bunurilor de folosinta indelungata a inregistrat o crestere cu 4,7% in trimestrul al doilea al anului curent fata de acelasi interval din 2012, urmand tendinta din primele trei luni ale anului.
Bucurestenii au mers vineri in marile centre comerciale sa vada care-i treaba cu reducerile de Black Friday, insa, cu putine exceptii, le-au gasit numai in magazinele de electronice si electrocasnice
Romanii au dat deja navala in magazine pentru a-si cumpara, in preajma sarbatorilor, electrocasnice la pret redus sau pe credit.Ieri, la orele pranzului, in magazinele de electrocasnice din complexul
Piata electrocasnicelor si electronicelor s-a calmat, comparativ cu decembrie 2004. Romanii nu se mai inghesuie sa-si achizitioneze bunuri de lunga folosinta, desi marile lanturi specializate se
De acum si pana la sfarsitul anului, marile magazine vor avea cea mai profitabila perioada. Acestea estimeaza vanzari mai mari cu pana la 50% in ultima luna a anului. In aceasta perioada, marile
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite