Noile tehnologii ii determina pe romani sa isi schimbe telefonul sau tableta o data la doi ani, iar atractia pentru gadget-uri si deschiderea catre noutati influenteaza si obiceiurile lor de consum.
Oktal.ro, magazin online specializat pe comercializarea de produse IT&C, electronice si electrocasnice, a inregistrat, in 2013, o crestere de 400% a vanzarilor de smartphone-uri.
Dupa campania de reduceri de saptamana trecuta, unde rezultatele au fost peste masura asteptarilor, al doilea Black Friday, adica cel autentic, pare ca nu mai este la fel de atractiv. Parca la
Magazinele online afiseaza ofertele de Black Friday, eveniment cu ocazia caruia majoritatea se asteapta la dublarea vanzarilor comparativ cu anul trecut. Reducerile anuntate sunt, in cele mai multe
Nume importante de pe piata comertului electronic din Romania precum Visa, MasterCard, FashionDays, Molecule F, FashionUP, evoMAG, F64, PC Garage, PC Fun, Oktal, Paravion, RomCard, 2 Parale, Cargus,
Oktal.ro a inregistrat o crestere cu 20% a vanzarilor de laptopuri in perioada ianuarie - septembrie 2013, comparativ cu perioada similara a anului precedent, iar valoarea medie a unui laptop vandut
Oktal.ro intentioneaza sa isi extinda activitatea in perioada urmatoare prin preluarea unor magazine online nisa, urmand sa isi diversifice oferta pe categorii noi, in afara zonei de IT&C, a declarat
Dupa exemplul eMAG.ro, cel mai mare retailer online, care si-a deschis cateva showroom-uri, inca un magazin online alege strategia prezentarii fizice a produselor: oktal.ro.
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite