Tehnologia smart va continua sa starneasca apetitul consumatorilor in urmatorii 5 ani, arata cel mai recent raport Euromonitor.
Gadgeturile de tip wearables si electronice interconectate, cum ar fi televizoarele smart, vor fi vedete in randul publicului larg, cred expertii firmei de analiza a pietei, citati de CNBC.
Gusturi sofisticate
Piata gadgeturilor smart si cea a televizoarelor LCD este de asteptat sa creasca considerabil in urmatorii ani, pe masura ce pretentiile publicului se indreapta spre noi viteze de banda data de tehnologia LTE in furnizarea de servicii internet, sustine Loo Wee Teck, seful departamentului de analiza a consumului de electroni9ce din cadrul Euromonitor.
"Gusturile consumatorilor au devenit mai sofisticate si, odata cu aceasta, au crescut si asteptarile lor".
Vanzarile de gadgeturi portabile: smart watch, bratari fitness smart si alte accesorii cu rol multifunctional ar putea ajunge la 45 de miliarde dolari in 2021, considera analistii Euromonitor.
Este o crestere importanta fata de nivelul de 18,7 miliarde de dolari pe care se crede ca il va inregistra piata de profil in cursul acestui an.
"Atractia acestor dispozitive se extinde dincolo de nisa iubitorilor de tehnica si a pasionatilor de fitness. Oamenii cumpara gadgeturi pe post de accesorii de moda si ca sa arate cool", explica Loo.
Un astfel de accesoriu, care este asteptat sa genereze vanzari peste medie, pare sa fie Apple Watch, acesta incadrandu-se in categoria... mai mult
Marti, 06 Septembrie 2016, ora 16:22
Sunt deja cativa ani de cand bratarile cu rol de monitorizare a distantei, efortului si ritmului cardio si-au facut loc in viata noastra. In ciuda asteptarilor producatorilor si a vanzarilor de 238 milioane de dolari in 2013, dispozitivele nu reusesc sa isi "umfle" muschii prin prisma vanzarilor masive, evolutia lor fiind una imprevizibila. Iar pe viitor, piata destinata gadgeturilor de fitness se poate contracta serios.
Moda gadgeturilor de fitness a prins bine la public doar cateva luni, maximum un an, de la lansarea produselor de monitorizare de catre Fitbit, Nike sau Jawbone. Insa prima senzatie data de purtarea unei bratari-monitor se uita destul de repede, dupa cum a dovedit-o publicul american.
Dedicate in special practicantilor de fitness, dispozitivele au inaintat orbeste intr-o piata destul de atipica. Aceasta, pentru ca peste jumatate dintre americani merg la sala in mod neregulat, iar cei care o fac nu au cazut atat de mult sub vraja gadgeturilor care le numara pasii facuti in alergare, caloriile arse sau orele dormite.
In mod surprinzator, o treime dintre cumparatorii de gadgeturi de fitness isi abandoneaza dispozitivele dupa mai putin de sase luni de la achizitionarea lor, se arata intr-un studiu al firmei de consultanta Endeavour Partners. Alte surse din interiorul industriei producatoare, citate de The Economist, sustin ca numarul dispozitivelor uitate in sertare este mult mai mare.
Fita de moment
Practic, la aceasta oara mini-monitoarele... mai mult
Joi, 28 August 2014, ora 08:55