Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network, a participat la ediția a treia a Quarterly Report, evenimentul #1 pentru companii la BVB, marca Ziare.com, alături de partenerul principal TradeVille, unde
Inflația galopantă din perioada 2021-2022 în Uniunea Europeană și Marea Britanie, urmată de campania asiduă dusă de băncile centrale pentru a o coborî în anul 2023, prin costuri deosebit
Romanii au cumparat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de tuica profesionale, produse de fashion si beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blana naturala sau
Termenul de marketing reprezinta procesul prin care trece o companie pentru ca publicul tinta ales sa devina educat vizavi de produsele sau serviciile oferite. Este un proces prin care notorietatea
Marco Wolters, Global Industry Lead Fashion, Home&Lifestyle la GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare a pietei din lume cu peste 13.000 de experti in mai mult de 100 de tari, participa intre
Bucurestiul devine capitala comertului electronic pentru tarile din Europa Centrala si de Est, in perioada 16-18 mai. In cele 3 zile se desfasoara a 12-a editie anuala a GPeC SUMMIT - cel mai
Ecosistemul de peste 50.000 de useri care genereaza lunar peste 50.000 vanzari online si 5 milioane de clickuri a fost mutat cu downtime zero, platforma inregistrand continuu tot traficul si toate
Dorin Boerescu este un antreprenor cu o experienta de business de mai bine de 15 ani in publicitate si online. Daca in 2011 cucerea piata din Bulgaria cu proiectul sau 2Parale, iata ca in 2015
Dorin Boerescu ne-a povestit despre primii pasi ai marketingului afiliat in Romania si cum a fost impresionat de sumele castigate din afiliere chiar inainte de a deveni CEO al 2Parale.
Putini sunt bucurestenii care obisnuiesc sa comande mancare la birou sau acasa, dar care n-au auzit de OalaCuBunatati, o vedeta a industriei locale de catering. Conceptul vizeaza livrarea unor
Mediafax Group anunta preluarea unui procent minoritar din actiunile 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, se arata intr-un comunicat dat publicitatii vineri.
2Parale se va concentra, in perioada urmatoarea, pe dezvoltarea platformei pentru optimizarea rezultatelor, atat pentru advertiseri, cat si pentru afiliati, precum si pe consolidarea competentelor in
Okazii.ro a lansat propriul program de afiliere, care se adreseaza tuturor site-urilor si blogurilor din Romania ce deruleaza campanii de marketing bazate pe performanta.
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin
eMAG intra pe piata de publicitate online, prin intermediul propriului sistem de marketing afiliat Profitshare. Mutarea arunca eMAG in lupta directa cu 2Parale - care isi propune dublarea retelei in
Segmentul de vanzari online are un potential din ce in ce mai ridicat, astfel ca retailerii fac investitii pentru a obtine cote cat mai mari din piata.
Dorin Boerescu, directorul executiv al celei mai mari retele de marketing afiliat din Romania, 2Parale, asteapta plin de nerabdare 2013, la sfarsitul caruia estimeaza ca reteaua pe care o conduce va
2Parale.ro, cea mai mare retea de marketing afliliat din Romania, a platit anul trecut publisherilor comisioane in valoare de 300.000 de euro, iar pentru acest an are estimari optimiste.
Diana Olar a pus bazele companiei Commission Force, un proiect "propulsat" odata cu participarea la intalnirea Venture Connect. Reteaua sa de marketing afiliat ce combina vanzarile directe, offline
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an,
Dupa un an in care au creat campanii de promovare pe piata romaneasca pentru Brita, Mercedes-Benz si Raiffeisen Leasing, cei de la agentia GAV Scholz&Friends din Bucuresti, trag linie si isi
Dupa tratative cu cinci agentii de publicitate, Ashley WorldGroup s-a oprit la cea mai nonconformista dintre acestea, respectiv GMP, care a devenit GMP/Ashley Bucharest. Ashley este un grup integrat
In 2003, hotelul Marriott din Capitala a trecut la un brand superior din cadrul lantului: JW Marriott. Nu a fost o simpla schimbare de nume, ci o sporire a numarului serviciilor oferite, urmata de