Grupul auto german Volkswagen si-a imbunatatit, luni, estimarile de vanzari si profit pentru 2020, datorita cererii crescute pentru noile sale modele SUV pe piete emergente precum Brazilia si Rusia,
CAESAR Luxury Summit, organizat in parteneriat cu Luxury Adviser Group, va avea loc pe 16 noiembrie la Artmark, locatia premium din centrul Bucurestiului care a devenit sinonima cu cele mai
Vazut de catre liderii politici din cele 12 tari semnatare drept cel mai mare acord comercial derulat intre tarile nord-americane si regiunea Asia-Pacific, Parteneriatul Trans-Pacific starneste si
Cea mai puternica economie a Europei, cea germana, are de infruntat o serie de riscuri care isi pot pune amprenta asupra rezultatelor financiare obtinute din exportul de marfuri.
Tarile membre ale Consiliului de Cooperare al Golfului (CCG) detin in acest moment 30% din rezervele de petrol existente ale lumii, Arabia Saudita fiind pe primul loc cu (15,7%), urmata de Kuwait
Summit-ul BRICS (Brazilia, Rusia, India, China, Africa de Sud) desfasurat zilele acestea in Rusia da sansa Moscovei sa pozeze inca o data in initiatoarea unor masuri economice menite sa fereasca cele
Contractia economiei chineze isi pune amprenta si pe evolutiile altor piete din lumea intreaga. Tarile exportatoare de materii prime, cele cu industrii specializate in reprocesarea materialelor si
Premierul Ungariei, Viktor Orban, sustine ca a reusit sa inchida gura criticilor sai dupa ce masurile atipice luate de acesta in ultimii trei ani au bulversat mediul de afaceri din Budapesta.
Romania a atras 311 proiecte de investitii straine intre 2009 si 2013, aproape jumatate din cele din intervalul 2004-2008, scadere care s-a reflectat si in locurile de munca create, care s-au redus
Romania a urcat pe locul trei in topul celor mai atractive piete pentru investitii straine directe din zona CEE, castigand doua puncte procentuale in preferintele investitorilor.
Profitul Renault, al treilea mare producator auto european, a crescut cu 25% in primul semestru din 2014, datorita cererii mai solide pentru brandul Dacia si a reducerii cheltuielilor, transmite
Vanzarile globale de autovehicule sub brandul Dacia ale grupului Renault au crescut cu 24,3% in primele sase luni, la 263.110 unitati, asigurand in cea mai mare parte din avansul de 4,7%, la 1,37
Valoarea fuziunilor si achizitiilor derulate in prima jumatate a lui 2014 a atins 1,7 trilioane de dolari, marcand cel mai inalt nivel dupa boom-ul de dinainte de criza financiara globala. Prin
Veniturile Renault au scazut cu 0,1% in primul trimestru, la 8,26 miliarde euro, din cauza aprecierii euro pe pietele valutare, in pofida vanzarilor mai mari de autoturisme, Dacia inregistrand cea
Previziunile legate de industria auto din Romania indica o stabilizare per total a pietei auto in 2014, in contextul in care se asteapta o redresare a economiei globale din care sa aiba de castigat
Industria textila din Romania inca trece printr-o perioada mai grea, chiar daca, la nivel european, aceasta da semne de revigorare odata cu imbunatatirea climatului de business european din tarile
Renault, al doilea mare producator de automobile din Franta, a inregistrat anul trecut o crestere cu 3,1% a vanzarilor, sustinute de cererea mare pentru Dacia.
Profitul net al Toyota a urcat cu 93,6% in trimestrul doi din 2013, iar grupul nipon a anuntat ca este in grafic pentru a-si indeplini obiectivul de a produce peste zece milioane de vehicule in acest
Grupul francez Renault ar putea produce monovolumul Dacia Lodgy, dar si SUV-ul Duster, in Indonezia, pentru a profita de cererea de pe piata din Asia de Sud-Est.
Vanzarile Dacia au crescut cu 16,5% in primul semestru, la 211.400 unitati, cu evolutii pozitive in toate regiunile, datorita succesului Duster, dinamicii mai bune a modelelor Lodgy si Dokker si
Majoritatea constructorilor auto sunt de parere ca situatia economica fragila si supracapacitatea de productie vor determina Europa sa ramana principala piedica in dezvoltarea sectorului auto mondial
Reprezentantii producatorului auto Jaguar Land Rover iau in calcul posibilitatea constructiei unor fabrici in India, atrasi de costurile mici de productie, dar si de potentialul acestei piete.
Marii producatori auto muta concurenta pe segmentul low cost, pregatind mai multe lansari pentru perioada urmatoare, intr-o incercare de a recupera din pierderile incasate pe alte segmente.
Fiat analizeaza lansarea unui brand low-cost care sa concureze Dacia, iar daca planul va fi aprobat automobilele vor fi construite in afara Europei pentru reducerea costurilor de productie, a
General Motors Corp (GM) si PSA Peugeot Citroen si-au prezentat joi planurile de colaborare pentru o noua serie de masini mici si minivanuri bazate pe tehnologia companiei franceze, astfel incat
General Motors Corp (GM) si PSA Peugeot Citroen au renuntat la ideea de a dezvolta impreuna un model mare si au anuntat ca alianta lor se va baza pe dezvoltarea a trei proiecte ce vizeaza vehicule
In 2012 industria auto s-a caracterizat prin pierderi masive pe piata europeana si nevoia de reorientare a companiilor fie catre noi piete, fie catre noi strategii pentru a reusi sa ajunga din nou la
Tarile emergente din Africa si Asia, dar si din America de Sud, vin cu tot mai multe oportunitati pentru dezvoltarea economica a Romaniei, in conditiile in care criza economica globala a dus la o
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
Producatorul auto german Volkswagen (VW) si-a redus estimarile privind vanzarile din 2012 cu 300.000 de vehicule, din cauza declinului economiei europene, a anuntat vineri publicatia germana