Vine vara si nici gand sa mai circuli in continuare cu anvelopele de iarna. Iti trebuie pneuri noi, iar un drum acum pana la magazinele specializate te-ar putea costa timp pretios. Velopa iti pune la
Desi Dacia si-a construit o retea de clienti fideli pentru vehiculele sale low-cost, adesea spartane, fiind unul din brandurile cu cea mai rapida crestere a Renault, acum ar putea deveni o frana
Daca stati mult prea bine cu banii si doriti ca toata lumea sa intoarca privirea dupa caruciorul de copii in care iti plimbi prichindelul, producatorul britanic de automobile Aston Martin a venit cu
Constructorul auto german Opel a prezentat miercuri un nou model pe segmentul entry-level, in incercarea de a recupera o parte din cota de piata pierduta in fata rivalilor care ofera masini mai
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Marii producatori auto muta concurenta pe segmentul low cost, pregatind mai multe lansari pentru perioada urmatoare, intr-o incercare de a recupera din pierderile incasate pe alte segmente.
Volkswagen doreste sa se extinda pe piata masinilor ieftine prin dezvoltarea unui model al carui pret s-ar situa la 6.000 - 7.000 de euro. Acesta ar urma sa intre in productie in 2015 si sa fie
In 2012 industria auto s-a caracterizat prin pierderi masive pe piata europeana si nevoia de reorientare a companiilor fie catre noi piete, fie catre noi strategii pentru a reusi sa ajunga din nou la
Dacia era, in 2004, doar o marca anonima din Europa de Est. Dar in 8 ani, presedintele vizionar al Renault, Louis Schweitzer, a reusit sa transforme marca auto romaneasca in fenomenul Europei, scrie
Producatorii de automobile nu vor putea obtine profit in urmatorii ani in Europa, au declarat mai multi reprezentanti ai principalelor companii din domeniu, in cadrul Salonului Auto de la Paris.
Producatorul auto american Ford intentioneaza sa dezvolte un model low-cost bazat pe subcompactul Fiesta, care va fi vandut in intreaga lume, dar nu va fi un brand independent low-cost.
Renault ia in calcul introducerea a doua marci, sport si de lux, si continuarea extinderii pe pietele emergente, pentru a-si reduce expunerea pe piata de volum din Europa, aflata in contractie
Lansarea Lodgy puncteaza doua premiere ale companiei Dacia: primul monovolum din istoria marcii, dar si prima Dacie care va fi asamblata in alta parte decat la Pitesti: mai precis, in fabrica Renault
Grupul japonez Toyota nu vrea sa lanseze masini foarte ieftine pentru a-si creste vanzarile pe pietele emergente, deoarece ar pierde din profitabilitate, si va continua sa se concentreze pe clientii
Skoda vrea ca Europa sa devina locul in care afacerile sale sa fie cele mai profitabile, a anuntat CEO-ul companiei, in contextul in care majoritatea competitorilor se chinuie sa ramana pe linia de
Anul 2012 este anul lansarilor pentru Dacia, iar reprezentantii companiei au facut dezvaluiri promitatoare la Salonul auto de la Geneva. Cel putin trei modele Dacia sunt asteptate sa-si faca aparitia
Dacia este "marca de cucerire" prin care Renault intra pe pietele emergente si pregateste lansarea autovehiculelor cu pret mai ridicat din gama grupului, a declarat, joi, seful producatorului auto
Dacia urmeaza sa faca publice in cursul zilei de marti rezultatele financiare pentru 2011. Producatorul auto local reprezinta "varful de lance", dar vanzarile din Romania au scazut in fiecare an al
Grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a dezmintit miercuri informatiile aparute in presa franceza potrivit carora intentioneaza sa lanseze un nou model low-cost de 2.500 de euro destinat
Skoda, producatorul ceh de automobile preluat de Volkswagen dupa caderea comunismului, vrea sa se dezvolte de doua ori mai rapid decat compania-mama, devenind urmatoarea "masina populara", dupa ce
Un nou model de la Dacia va fi lansat anul viitor, a anuntat vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe, care a evitat, insa, sa confirme daca modelul va fi sau nu a doua generatie a berlinei low-cost
Japonezii vor sa "reinvie" marca Datsun, pe care o pregatesc sa concureze cu modelul LOgan, pentru pietele emergente.Nissan lucreaza deja la un model de mici dimensiuni, care va iesi pe piata in
Dacia, marca low-cost care sustine vanzarile Renault, are probleme pe pietele emergente, insa se bucura de succes in statele dezvoltate, unde cumparatorii incearca sa faca economii, ceea ce erodeaza
Grupul francez PSA Peugeot-Citroen intentioneaza sa relanseze marca low-cost Simca, care ar concura si cu Dacia, potrivit informatiilor aparute joi in presa germana, preluate de Focus.de, anunta
"Volumul de comenzi primite pentru Duster au facut ca uzina Dacia sa isi mareasca cadenta si volumul de fabricatie astfel incat acum se lucreaza si in fiecare zi de sambata. Duster a fost foarte bine
Constructorul auto francez Renault intentioneaza ca pe termen mediu sa ajunga la o capacitate de productie de aproape 320.000 de unitati pe an pentru modelul Duster, masina urmand a fi fabricata, in
Dacia va lansa pana la sfarstul anului viitor doua noi modele bazate pe platforma Logan, care vor fi construite in Maroc, pentru a-si completa prezenta pe toate segmentele majore de piata."Trebuie sa
Modelul Sandero, fabricat de Dacia-Renault mai intai pe platforma din Romania si ulterior si in alte tari, a avut anul trecut 224.000 de comenzi, reprezentand 42% din comenzile totale ale gamei
FINANCIAL TIMES (Marea Britanie), 27 iunie 2007 - Spotul TV, realizat in stilul unui film de actiune, este facut sa-ti accelereze pulsul. O tanara cu parul in vant coboara cu un elicopter deasupra