Producatorii elvetieni de ciocolata au inceput sa ofere reduceri de pret fara precedent, in incercarea de a contracara cererea slaba in perioada sezonului cheie pentru Sarbatorile Pascale,
Epidemia de coronavirus a dus la cumparaturi din panica, un fenomen care apare in contextul unei crize si care poate ridica preturile si impiedica persoanele care chiar au nevoie de anumite produse
Un factor foarte important de care va depinde intotdeauna intr-o foarte mare masura starea de sanatate a tuturor il reprezinta gradul de curatenie efectuat in fiecare spatiu locuit.
Familiile cu venituri mici dau mai multi bani pe produsele de care au nevoie zilnic, cum ar fi si hartia igienica, fata de familiile instarite.
Pentru a creste profitul, cea mai evidenta metoda este sa incerci sa vinzi mai mult, dar unele companii au gasit alte metode pentru a face mai multi bani.
Dupa anii in care principalele tinte ale falsificatorilor au fost produsele de lux, din cauza crizei economice au inceput sa fie contrafacute si articole mai ieftine, chiar si hartia igienica,
Dezvoltarea fara precedent a sectorului marilor magazine de tip hipermarket, cash & carry sau galerii comerciale a determinat cresterea standardelor de practicare a comertului si a sporit exigentele
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite