EximBank a negat implicarea in procesul de privatizare a CFR Marfa si a afirmat ca nu sustine direct sau indirect vreunul dintre participantii la acest proces.
Privatizarea CFR Marfa va continua doar cu Grup Feroviar Roman si asocierea Transferoviar Grup - Donau Finanz, in conditiile in care plicul depus de americanii de la OmniTRAX nu continea oferta
Trei companii au cumparat pana in acest moment caietul de sarcini in procesul de privatizare a companiei CFR Marfa, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, intr-o conferinta
Companiile care au depus oferte la etapa de precalificare pentru achizitionarea a 51% din actiunile CFR Marfa sunt aceleasi care au depus oferte si la procedura precedenta, si anume Grup Feroviar
FMI discuta cu autoritatile romane pe tema identificarii celei mai bune solutii privind CFR Marfa, dupa ce niciun investitor nu s-a precalificat pentru privatizarea companiei, a declarat joi
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, ca in cazul privatizarii CFR Marfa, procedura va fi reluata de saptamana viitoare, dupa ce va fi modificat caietul de sarcini pentru a impune conditii de
Niciunul dintre cei trei investitori care au depus oferte nu s-a calificat in etapa urmatoarea pentru preluarea a 50% din actiunile CFR Marfa. Cu toate acestea, reprezentantii Grupului Feroviar Roman
Companiile interesate de CFR Marfa mai pot depune doar miercuri, pana la ora 16.00, documentele de precalificare, acesta fiind termen de decadere, potrivit anuntului postat pe site-ul Ministerului
Ministerul Transporturilor a reluat privatizarea CFR Marfa si a relaxat unele conditii impuse ofertantilor, nivelul cifrei de afaceri solicitat fiind redus de cinci ori, de la 100 milioane euro la 20
Ministerul Transporturilor a modificat doua dintre conditiile impuse de criteriile de precalificare pentru privatizarea CFR Marfa in cazul persoanelor care participa in cadrul unui Grup de
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat caietul de sarcini pentru licitatia privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al CFR Marfa, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului
Grup Feroviar Roman si Transferoviar Grup, doua din cele mai mari companii romanesti din domeniul transportului feroviar, sunt interesate de privatizarea CFR Marfa, a anuntat vineri, ministrul
Anuntul de privatizare al CFR Marfa va fi publicat cand isi vor termina treaba cei de la Deloitte, cred ca pe 6 - 8 aprilie, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, Relu Fenechiu, ministrul
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat ca ar fi cel mai fericit daca pana in 20 iunie s-ar putea privatiza CFR Marfa, precizand ca pana la jumatatea lunii mai va avea lista cu cei care
FMI a negociat cu autoriatile romane angajamente indraznete pentru a continua programul stand-by, avand in vedere complexitatea, resursele si timpul disponibil.
Acordul cu Fondul Monetar International (FMI) si Comisia Europeana (CE) este intr-un evident impas. Tintele convenite in acord care au fost atinse sunt mult mai putine decat cele amanate sau cele
Privatizarea CFR Marfa nu se va mai face in 2012, desi evaluarea companiei este finalizata, a declarat, marti, Horatiu Buzatu, secretar general adjunct in Ministerul Transporturilor si
Din cei 12 "petitori" numai unul ar da 80 de miliarde de forinti pentru MV Cargo. Deutsch Bahn, societate considerata ca si calificata pentru a doua etapa, a iesit din cursa, sanse mari avand insa o