Ateneul Roman a fost gazda celei de-a saptea editii a Hope Concert, pe 14 aprilie, evenimentul anual organizat de Hope and Homes for Children in sprijinul copiilor vulnerabili din Romania.
BRAT a sarbatorit joi, 27 septembrie 2018, 20 de ani de existenta printr-un eveniment de amploare la care a fost invitata intreaga industrie de media si publicitate, fiind prezente sute de persoane.
Pe scena Ateneului Roman au urcat Andra, Smiley, Alexandru Tomescu, Irina Iordachescu, Zoli TOTH Project, Marius Manole, Andrei Licaret, The Mono Jacks si Ansamblul Violoncellissimo.
Doar pana pe 31 octombrie 2017, ora 23:59, preturile biletelor de acces la GPeC SUMMIT sunt reduse de la la 109 euro + TVA/persoana pentru ambele zile de eveniment! Mai sunt doar 7 zile in care poti
Mai mult de 30 de speakeri internationali si romani sunt anuntati anul acesta la GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online care se va desfasura la Bucuresti, in
In goana dupa audienta, Antena 1 intra in lupta alaturi Floricica Dansatoarea, una dintre cele mai active participante la protestele de la Cotroceni, care cereau demisia presedintelui Klaus Iohannis.
Demisia Monei Segall din Pro TV a fost o noua lovitura pentru CME, grupul de care apartine televiziunea. Producatoarea va lucra de acum pe cont propriu.
Adrian Sarbu, care a demisionat azi din functiile de presedinte si director executiv al companiei Central European Media Enterprises Ltd., a avansat treptat in cariera din televiziune, de la simplu
ProTV a raportat pentru prima jumatate a acestui an o cifra de afaceri de 67,5 milioane de dolari, cu un profit operational de sapte milioane de dolari.
Promovarea brandului turistic al Romaniei, la meciul de box dintre Lucian Bute si Paul Mendy va costa Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului 590.000 de euro, fara TVA, valoarea totala a
Venitul net al grupului Central European Media Enterprises (CME) a crescut in trimestrul al doilea cu 10% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, la 201,72 milioane dolari, iar
Pro TV intentioneaza sa intre pe primele doua multiplexuri care vor fi acordate de ANCOM pana la 30 iulie si "contempleaza indeaproape" posibilitatea de a opera unul dintre cele patru multiplexuri
Veniturile nete ale grupului Central European Media Enterprises (CME) au crescut in primul trimestru cu 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 143,6 milioane de dolari, iar pierderea
PRO TV si Realitatea TV nu vor difuza campania "Turist in Romania", considerand ca pretul oferit de agentiile Best Advertising si Optimedia, castigatoarele licitatiei de la Ministerul Turismului,
Asocierea dintre SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL a castigat licitatia organizata de Ministerul Turismului (MT) pentru realizarea campaniei "Turist in Romania", iar spoturile
MT a anuntat, miercuri, ca este regretabil ca mai multe televiziuni din Romania sustin ca nu vor difuza, "pentru un pret atat de mic", spoturile de promovare pe plan intern a destinatiilor romanesti,
Campania "Turist in Romania", care ar fi trebuit sa fie demarata sambata, este periclitata de neintelegerile dintre agentiile de media si posturile TV anuntate a difuza spoturile, conform
Incasarile din publicitate ale principalele statii de televiziune din Romania sunt in scadere cu peste 20% fata de anul 2008, potrivit datelor ce iau in calcul perioada 1 - 15 februarie, furnizate de
De parca scena muzicala romaneasca nu ar fi fost suficient de asaltata de "talente", casele de discuri din Romania, in colaborare cu oameni din show-biz si producatori tv au initiat, in ultimii ani,
Grupul Central European Media Enterprises (CME), actionarul majoritar al Pro TV, Acasa si Pro Cinema, a anuntat, joi, o majorare de aproape patru ori a profitului net in trimestrul al doilea, pana la
In ultimii sapte ani, televiziunile, posturile de radio si presa scrisa au difuzat 18.038.139 de reclame, conform monitorizarilor companiei Alfa Cont. Zilnic, romanii au fost bombardati cu 7.060 de
Competitia de pe piata cotidienelor devine tot mai puternica. Pozitia dominanta de la inceputul anilor 2000 a ziarelor de referinta este amenintata de tabloide, dupa ce, intr-o prima faza, au fost
Aparitii noi pe piata televiziunii, a radioului si a presei scrise, bugete mari de publicitate si investitii consistente in instrumente de cercetare. Media romaneasca s-a dezvoltat cu 20% anul trecut
Saptamana aceasta, piata de publishing se imbogateste cu doua titluri: Maxim si Ce se intampla, Doctore?Companiile de publishing ale Media Pro, Publimedia si PBR Publishing lanseaza doua noi reviste,
Clasicul "Super Bowl", finala anuala a campionatului de fotbal american din Statele Unite, va aduce televiziunii Fox venituri fabuloase din publicitate. Cel mai urmarit eveniment sportiv al lumii de
Strategia de segmentare a canalelor pe genuri de filme s-a concretizat in lansarea unor "sateliti": HBO Comedy, AXN SciFi si AXN Crime. Piata televiziunilor este asaltata de tot mai multe posturi de