Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si
Cea mai de incredere agentie de turism este Paralela 45, anul acesta, iar ce mai indragita marca de cafea este brandul Jacobs si cea mai de incredere banca este Banca Transilvania, potrivit celui mai
Companiile din domeniul lactatelor nu au au avut de suferit de pe urma crizei financiare, daca ne raportam la profitul obtinut in 2012. Desi in top au ramas "gigantii din domeniu", compania de pe
Reprezentantii Friesland dezmint informatiile potrivit carora ar inchida fabrica Napolact din Cluj si spun ca o decizie in privinta relocarii la Targu Mures nu a fost, inca, luata.
Consiliul Concurentei (CC) a autorizat preluarea de catre Unilever NV si Unilever South Central Europe (USCE) a activitatii de producere a inghetatei marca "Napoca", detinuta anterior de companiile
Piata de inghetata a atins o valoare de 35 de milioane de euro pe an, ponderea vanzarilor fiind detinuta de Delta Romania, Betty Ice, Amicii, Napolact si Alpin.In ciuda ofertei diversificate de
Piata lactatelor din Romania reprezinta un sector in continua dezvoltare. Constienti de valoarea acestuia, producatorii de profil investesc sute de mii de euro in modernizarea si tehnologizarea
Hipermarketul Cora din Cluj-Napoca a fost amendat, marti, de inspectorii Oficiului pentru Protectia Consumatorului deoarece au lasat la vanzare cutii cu lapte praf care contineau viermi. Potrivit
Cele mai vechi 15 marci de produse nu mai au stralucirea de altadata, dar cateva continua sa conduca segmentele in care activeaza. Enumera cinci produse de dinainte de 1989 de care iti amintesti! Pe
Piata lactatelor din Romania reprezinta un sector in continua dezvoltare. Constienti de valoarea acestuia, producatorii de profil investesc sute de mii de euro in modernizarea si tehnologizarea
Romanii consuma din ce in ce mai multa inghetata, in special in sezonul cald, astfel ca producatorii si comerciantii estimeaza o crestere cu 40 la suta a vanzarilor anul acesta.Cresterea vanzarilor
Producatorul de produse lactate, Napolact, si-a dezvoltat la finele acestui an o noua identitate de brand, ca marca traditionala romaneasca, informeaza compania.Napolact prelucreaza anual circa 53
Cateva dintre produsele din portofoliul companiei Napolact, printre care iaurturile Zdravan, Numa' Bun si smantana Gospodar, vor aparea pe piata sub un nou nume in urma unui proces de rebranding,
Piata autohtona a inghetatei a atins anul trecut valoarea de 100 de milioane de euro, afacerile producatorilor de profil urmand sa creasca in urmatorii trei ani cu peste 10 procente, a declarat,
Carrefour, Kaufland si Billa, respectiv primii trei retaileri din Romania, in functie de vanzarile de bunuri de larg consum, detin impreuna 10-20% din piata de profil, o pondere foarte scazuta
Chiar daca nu a fost un an la fel de prielnic ca 2007, din cauza verii ceva mai racoroase, piata romaneasca de inghetata isi continua trendul ascendent si va depasi 110 milioane de euro. Consumul pe