Retailerul Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, deschide vineri un magazin de proximitate Shop&Go in Bucuresti, primul din acest an, dupa ce aproape o luna si jumatate nu a inaugurat nicio
In 2013, comertul modern l-a depasit pentru prima data pe cel traditional, a fost finalizata cea mai mare tranzactie din retail, Auchan/Real, marile retele au deschis circa 270 de magazine,
Retailerii continua sa-si extinda retelele de magazine din Romania, odata cu apropierea sarbatorilor de iarna, care este cea mai buna perioada pentru cumparaturi, pe o piata unde preturile
Daca in urma cu zece ani romanii aveau nevoie de pasaport pentru a intra intr-un supermarket, in prezent, acest tip de magazin este prezent in multe orase, acoperind cu succes o mare parte din tara.
Retailerii continua sa isi extinda lanturile de magazine, doi dintre competitori, Lidl si Mega Image, deschizand, de la inceputul acestei luni, cate trei unitati.
Jucatorii din piata de retail isi maresc numarul de magazine din lanturile proprii, prin investitii, francize sau prin parteneriate, mai multi competitori din acest segment anuntand noi investitii in
Compania Rewe, prezenta pe piata locala prin magazinele Penny Market si XXL Mega Discount, a anuntat strategia de dezvoltare in Romania, care presupune investitii de peste 100 de milioane de euro si
1 Iunie, Ziua Internationala a Copilului, a fost speculata de marile lanturi de retail din Romania, care se bat in oferte speciale, lansate cu aceasta ocazie. Kaufland, Lidl si Profi au conceput
Carrefour, cel de-al doilea retailer la nivel mondial, are nevoie urgenta de pana la trei miliarde de euro, pentru finantarea activitatii, dar George Plassat, noul CEO al grupului, are dificultati in
Concurenta pe piata de retail se inteteste. In timp ce hypermarketurile isi indreapta atentia spre orasele mari, iar supermarketurile se orienteaza catre cele cu peste 20.000 de locuitori, mall-urile
Lantul german de magazine de tip discount, Plus, a inaugurat deja 12 magazine in Romania si anunta investitii peste 200 milioane euro pentru a construi o retea de 120-150 magazine, a declarat