Mediul online aduce laolalta un numar extrem de mare de persoane, insa pentru ca mesajul tau sa atinga tot mai multi utilizatori este nevoie de folosirea unor tehnici specifice de promovare in mediul online.
Eficacitatea receptionarii mesajului, precum si targetarea sunt principalii indicatori ai unei campanii de promovare online de succes si influenteaza in mod direct rata de raspuns.
Acesta este principalul motiv pentru care ai nevoie de o echipa de specialsti care sa se ocupe de activitatea de promovare in mediul online.
De ce nu este indicat sa imi realizez singur campaniile de promovare online?
Promovarea in mediul online folosind tehnici SEO presupune cunostinte specifice si o analiza detaliata a pietei, precum si a criteriilor de indexare folosite de motoarele de cautare.
Fara o cunoastere aprofundata a acestor elemente campaniile de promovare online nu se pot bucura de acelasi succes si eficacitate. Iata cateva aspecte pe care un specialist in comunicarea online le foloseste pentru a da eficienta campaniilor tale:
constructia mesajului. Indexarea paginilor de catre motoarele de cautare se realizeaza pe baza unor criterii ce tin de continut. Astfel, este nevoie de SEO pentru a atinge acele criterii. Textul trebuie sa fie construit intr-un mod specific pentru a fi indexat de motoarele de cautare, sa contina cuvinte cheie intr-un procent minim, sa fie o sursa de incredere din punctul de vedere al informatiei si sa respecte normele de redactare... mai mult
Joi, 29 Noiembrie 2018, ora 01:07
Romania va avea in curand si pentru prima data o Lege a turismului care va da stabilitate si predictibilitate acestui sector, a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif.
Acesta a vorbit tr-un interviu acordat Agerpres despre lipsa fortei de munca calificate din turism si intentiile pe care le are Guvernul pentru rezolvarea acestei probleme reclamate de ani buni de operatorii din sector, dar si despre garantarea pachetelor turistice prin care "obligam agentiile de turism sa garanteze 100% banii luati de la turisti".
El a anuntat ca de la 1 ianuarie 2019 nicio agentie de turism nu va mai putea functiona, daca nu vine cu un sistem de garantare a serviciilor de pachete turistice.
Trif considera ca Romania trebuie promovata mai mult in mediul online, nu doar la targuri si expozitii, pentru ca, de-a lungul existentei acestui minister, aceasta promovare nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor.
"Din pacate, bugetul de promovare al ministerului este destul de redus anul acesta. Este si pentru ca nu s-a cerut mai mult anul trecut. Si toata promovarea Romaniei s-a bazat in special pe participarea la targuri si expozitii. Este important sa participam la aceste targuri, dar pe langa aceasta promovare trebuie neaparat sa intram si pe mediul online pentru ca, de-a lungul existentei acestui minister, promovarea pe online nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor. De multe ori a fost mirifica, dar a lipsit cu desavarsire. Trebuie sa fim adaptati zilelor noastre, unde sistemul... mai mult
Duminica, 08 Iulie 2018, ora 13:14
Promovarea unei afaceri in segmentul online poate fi un subiect complex dar este una dintre cele mai rentabile metode prin care business-ul tau poate atinge culmile succesului si poate sa ajunga la clienti noi intr-un mod simplu si eficient, mai repede decat iti poti imagina. Asta, in cazul in care ai deslusit deja tainele functionarii mecanismului publicitatii online.
Dar ce te faci daca setarea campaniilor de publicitate iti da batai de cap? Daca optimizarile pe care ai incercat sa le faci nu au dus la o schimbare relevanta?
Daca in urma efortului si a noptilor nedormite rezultatele se lasa asteptate? Daca bugetul alocat campaniilor se risipeste fara a aduce nici pe departe rezultatele propuse?
Daca traiesti in trecut vinzi la taraba, astepti ca oamenii sa vina la tine. Dar daca vrei sa te adaptezi prezentului stii deja ca a venit timpul sa muti o parte din vanzari in online.
In ziua de azi, daca nu iti promovezi afacerea online e dificil sa ajungi la cine trebuie si sa ramai competitiv.
In plus, scopul nu trebuie sa fie doar acela de a aduce oameni pe site. Trebuie sa aduci oamenii potriviti, cu adevarat relevanti, oameni care pot fi interesati de produsele si serviciile tale, cei care ulterior pot deveni clientii tai.
Trebuie sa te asiguri ca ai un vad virtual care sa te faca vizibil pentru potentialii clientii.
Online-ul este un mediu din ce in ce mai competitiv iar platformele de publicitate Google AdWords sau Facebook Ads aduc modificari... mai mult
Luni, 19 Februarie 2018, ora 12:00
Piata de publicitate digitala inghite din ce in ce mai mult buget in ultimii ani, conform Retelei Zenith depasind chiar televiziunea, care a fost incoronata ani la rand ca regina canalelor de media in ceea ce priveste incasarile din publicitate.
Anul trecut, spre exemplu, piata de advertising digital a ajuns la peste 100 de miliarde de dolari, numai daca adunam incasarile cumulate ale companiei Google si Facebook. Aceste cifre reprezinta aproximativ 20% din cheltuielile totale de publicitate raportate la nivel global.
In aceste conditii, serviciile de promovare online incep sa devina din ce in ce mai mult preferatele antreprenorilor si investitorilor in publicitate. Acest lucru ar parea destul de normal daca ne raportam la nivel de eficienta si masurabilitate a unei campanii in mediul digital. Canalele online permit un control destul de strict al bugetului, iar ROI-ul unei campanii in mediul digital poate fi determinat cu maxima precizie. Fiecare investitie in publicitate poate fi in acest mod corelata cu vanzarile.
De asemenea, piata de promovare online pare sa fie din ce in ce mai prezenta pe piata globala de advertising din pricina investitiilor in continua crestere in domeniul IT si in tehnologizarea si mecanizarea metodelor de marketing.
Exista din ce in ce mai multe programe specifice in mediul online, iar platformele de promovare se bazeaza pe indici din ce in ce mai specifici pentru a oferi rezultate. Un astfel de indice este rata de click. Se pare ca... mai mult
Marti, 23 Mai 2017, ora 11:51
In 2016 prezenta online a devenit obligatorie pentru o afacere, deoarece internetul ofera expunere mai mare decat orice alta modalitate de promovare.
Pe langa vizibilitate, online-ul ofera alte avantaje importante, cum ar fi:
* targetarea exacta a potentialilor clienti
* monitorizarea comportamentului vizitatorilor
* publicitatea peste hotare
* atragerea de vizitatori interesati de produsele / serviciile pe care le oferiti, indiferent de momentul in care firma promovata si-a inceput activitatea
* economisirea sumei achitate lunar pentru chiria unui spatiu comercial
Majoritatea proprietarilor de afaceri din Romania si-au dezvoltat deja un site web, dar din pacate, demersul acestora s-a oprit in acel punct, din diferite motive.
Simpla realizare a unui site nu garanteaza vizitatori si nici vanzari. Facand o comparatie, este ca si cum ne-am astepta ca dupa ce infiintam un SRL si alegem un cod CAEN, clientii sa vina la sediul social pentru a achizitiona serviciile sau produsele noastre.
Site-urile care nu sunt promovate nu au vizitatori si drept urmare, nu aduc clienti. Dar prin ce metode de promovare online putem sa avem un site profitabil si sa beneficiem de aceasta piata imensa?
1 - Promovare prin intermediul motoarelor de cautare
Cel mai utilizat motor de cautare in Romania este Google, dar cum functioneaza acesta?
Atunci cand avem nevoie de servicii sau dorim sa cumparam produse, dorim sa ne informam in prealabil. In paginile de cautare Google... mai mult
Joi, 27 Octombrie 2016, ora 12:31
Continutul de calitate nu mai este o optiune, ci a devenit o necesitate pentru cei care vor sa-si promoveze afacerea cu succes pe Internet.
In trecut, acesta era folosit pentru a atrage trafic pe pagina web, insa astazi este un instrument valoros care te poate ajuta chiar in vanzari.
3 strategii eficiente pentru a-ti promova afacerea pe Internet
O strategie de continut bine pusa la punct iti ofera multiple oportunitati pentru a-ti creste afacerea:
Creezi o relatie cu potentiali clienti si castigi increderea acestora - ai cumpara o masina de la un necunoscut sau mai degraba de la o persoana in care ai incredere?Te pozitionezi ca o autoritate in domeniul tau de activitate;Ii educi cu privire la produsele si serviciile tale;Iti scazi costurile de promovare. Poti sa iti segmentezi audienta in functie de interese si, astfel, vei putea sa pozitionezi ofertele tale in fata persoanelor potrivite. In acest fel, vei plati mai putin pentru a capata un client si vei avea o rata de ...citeste mai departe despre "Vrei sa-ti promovezi afacerea pe Internet? Trebuie sa ai in vedere un lucru crucial" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 11 Mai 2016, ora 08:46
Sperantele publicatiilor electronice de a realiza profituri facile si rapide din publicitatea in mediul online incepe sa se ofileasca treptat. Noile tehnologii si avansul extraordinar al social media au dus la o limitare a veniturilor obtinute astfel.
Spre exemplu, Kellogg's, imperiul fulgilor de cereale, a crescut inca de acum cinci ani bugetul alocat pentru publicitatea online in mod constant. Anul acesta, un sfert din cele 1,1 miliarde de dolari se scurg in promovarea produselor in mediul virtual. Cu toate acestea, efectul pentru publicatiile online este invers, din moment ce Kellogg's apeleaza la diverse programe de calculator pentru a identifica publicul tinta si a-l asalta cu mesajele publicitare cele mai potrivite.
In acest fel, rolul clasic al publicatiilor este mult diminuat, iar acest lucru se reflecta in veniturile companiilor media, se arata intr-un articol al publicatiei The Economist.
Oferta infinita, cerere limitata
Problema internetului este ca are o disponibilitate infinita de a gazdui anunturi publicitare, in timp ce numarul cererilor este limitat. Intre companiile media de tip classic, New York Times sau CNN, si noi aparutele retele de socializare sau depozite de baze de date, Facebook, Google sau Yahoo, competitia pentru publicitate este una acerba, ceea ce duce la reducerea tarifelor.
Pretul de referinta al Kellogg's la 1000 de vizualizari este acum de 5,40 dolari fata de 12 dolari, suma alocata pentru acelasi volum de vizitatori in... mai mult
Marti, 16 Septembrie 2014, ora 08:30
Mai multe agentii celebre vor veni pe scena ICEEfest - evenimentul care transforma Bucurestiul in capitala Internetului din Europa Centrala si de Est pentru doua zile - sa prezinte culisele unor campanii care aduna zeci de milioane de vizualizari online.
SID LEE - agentia care de 15 ani se ocupa printre altele de campaniile de comunicare ale Cirque du Soleil - realizeaza campanii care depasesc granitele Internetului, dar care folosesc mediul online pentru a ajunge la cat mai multi oameni, se arata intr-un comunicat remis Ziare.com.
Suedezii de la Akestam Holst vin la ICEEfest sa demonstreze ca nu doar creativii americani sau din Marea Britanie pot face campanii globale cu impact major.
Ei au avut idei precum publicitate outdoor care se transforma digital cand metroul trece pe langa ea, pana la campanii iesite din comun, cum ar fi deturnarea unei parade gay in interesul unui lant de magazine din Stockholm ...citeste mai departe despre "Afla secretele companiilor care reusesc sa faca milioane de vizualizari online (Video)" pe Ziare.com mai mult
Joi, 29 Mai 2014, ora 14:50
Primii vizitatori trebuie sa ajunga pe site-ul tau in mod natural, din motorul de cautare. In momentul in care observi interesul oamenilor pentru site-ul afacerii tale, abia atunci merita sa investesti in seo si marketing online.
Mara Ababei, Digital Consultant & Co-founder 57Studio iti explica de ce ai nevoie de un specialist in promovarea online, care sunt diferentele intre o campanie Google AdWords si o colaborare de promovare cu un alt site, dar si care sunt riscurile la care te expui cand incerci singur sa iti controlezi expunerea in online.
In plus, "pentru o persoana care vine din mediul de business, cunostintele de digital sunt prea tehnice si timpul folosit pentru intelegerea lor ar putea fi folosit mai eficient de antreprenor in a face ceea ce stie mai bine, sa-si creasca businessul", spune Mara Ababei, intr-un interviu acordat Business24.
Ababei este, de curand, si profesor in cadrul seminariilor de comunicare MarComm Pills, in cadrul carora impartaseste din cunostintele sale managerilor care vor sa faca mai multe pentru compania lor.
"Am ales sa particip la Marcomm Pills pentru ca imi place foarte mult ceea ce fac. A lucra cu companii, pentru a le creste businessul prin marketing de performanta, este o provocare plina de satisfactii.
Fac campanii de peste patru ani si simt ca a venit momentul de a da mai departe un pic din experienta dobandita", mai spune specialistul.
La ce nivel credeti ca se afla micile afaceri din Romania in ceea ce... mai mult
Luni, 07 Aprilie 2014, ora 14:32