La invitatia Carrefour, 29 de companii s-au reunit in cadrul unui concert caritabil, desfasurat la Opera Nationala, luni, 9 decembrie. Andra si invitatii sai, alaturi de Orchestra Simfonica Bucuresti
IAA Romania, BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) si ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) propun un proiect educational comun dedicat tinerilor cu mai putin de 3 ani experienta in
BRAT a sarbatorit joi, 27 septembrie 2018, 20 de ani de existenta printr-un eveniment de amploare la care a fost invitata intreaga industrie de media si publicitate, fiind prezente sute de persoane.
Pornind de la nevoia cresterii nivelului de angajabilitate al absolventilor de invatamant superior din domeniul marketingului si comunicarii, IAA Romania, asociatia reprezentativa a mediului de
Judecatori de instructie vor ancheta suspiciunile de favoritism in organizarea unei deplasari a lui Emmanuel Macron la Las Vegas, in ianuarie 2016, actualul presedinte al Frantei fiind pe atunci
Retelele de socializare vor castiga la fel de multi bani din publicitate ca ziarele clasice, pana in 2019, considera expertii agentiei Zenith Optimedia, detinuta de grupul francez Publicis.
Persoanele care iubesc mediul si vor sa isi imbunatateasca si CV-ul pot lua parte la o noua campanie in urma careia pot obtine certificatul Green Endorsement, recunoscut de unele companii din tara.
Cu birouri in 21 de tari si peste 4000 de angajati, Nurun, divizia specializata de digital a retelei Publicis Worldwide, se lanseaza si in Romania. Noua agentie va fi condusa de Calin Buzea si Liviu
Proiectele Mind Treat Studios au castigat anul acesta o sumedenie de premii la nivel international, printre ele numarandu-se si o aplicatie care foloseste recunoasterea faciala pentru a controla
Din punct de vedere al afacerilor corporatiste, Parisul pare sa fi fost introdus in carantina de catre liderii companiilor multinationale. Ingrijorarea privind securitatea din metropola franceza i-a
Cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare,
Social Media ocupa un loc important in serviciile oferite de catre Publicis Romania. Cu ajutorul departamentului de Digital de 17 oameni, agentia vorbeste zilnic cu peste 1.430.000 utilizatori romani
In luna martie a fost lansata o noua campanie publica de constientizare a efectelor profund negative ale contrabandei, care se va derula in perioada martie - iunie, in 15 judete din apropierea
Publicis, grup francez de publicitate, a platit 3,7 miliarde de dolari pentru preluarea americanilor de la compania de consultanta Sapient, ca parte a planului sau ambitios de a-si extinde prezenta
Industriile creative si culturale au contribuit incontestabil la solutia de iesire din criza economica care a marcat continentul european, conform studiului EY - Creating Growth - Measuring Cultural
Solutiile practice de transformare a grupurilor de consumatori sau angajati in ambasadori de brand care sustin interesele de business ale companiei sunt prezentate la a treia editie a evenimentului
25 dintre cei mai buni speakeri vor oferi solutii practice de transformare a grupurilor interne, de angajati si colaboratori, dar si externe, de consumatori si cumparatori, in comunitati de brand
Romania, alaturi de Bulgaria si Letonia sunt considerate "inovatori modesti" avand o performanta in materie de inovare semnificativ mai scazuta decat media UE.
Dezvoltarea Internetului, care a lovit intr-o prima faza publisherii de ziare, casele de discuri si agentiile de turism, prin aparitia alternativelor online gratuite, pune acum in pericol o gama mai
Un nou eveniment ce ii va avea alaturi pe cei mai buni directori de creatie din advertisingul romanesc, premianti ai festivalurilor de profil atat din Romania cat si din afara tarii, va fi organizat
Publicis Groupe, grup francez de publicitate, cu afaceri de peste sase miliarde de euro in 2012, a semnat un acord prin care preia 51% din actiunile a cinci agentii afiliate, respectiv Leo Burnett &
Invitatul international al celei de-a doua editii a conferintei Romanian Youth Focus, organizate de SMARK KnowHow, este Ben Armistead, Global Planning Director, Wieden + Kennedy Amsterdam.
Profilul de consumator al barbatului roman a fost conturat in septembrie la Marketing for Men, prima conferinta dedicata in exclusivitate intelegerii shopper-ului masculin din Romania.
Companiile Publicis si Omnicom au decis sa fuzioneze urmand sa fie creat, astfel, cel mai mare grup de publicitate din lume, cu o valoare de piata de 35,1 miliarde de dolari, devansand liderul WPP
Coca Cola si Pepsi, doi rivali consacrati, vor fi reprezentanti de cea mai mare agentie de publicitate din lume, infiintata prin fuziunea Omnicom si Publicis, companiile care ocupau locurile 2,
Ne-am obisnuit, in anii de dupa Decembrie 1989, ca orice produs romanesc sa fie catalogat drept prost. In ultimii ani, Romania a reusit sa "scoata capul" in lume prin intermediul unor branduri precum
ZenithOptimedia Group, reteaua internationala de media, din care face parte Zenith Romania, se relanseaza astazi printr-un proces de rebranding global si o noua pozitionare - "LIVE ROI".