La cat de accesibil si de popular e internetul astazi nu e de mirare ca ponderea bugetelor alocate campaniilor de outbound si inbound marketing tinde sa creasca in favoarea celor din urma.
Industria de media si divertisment din Romania va atinge in 2019 pragul de 3 miliarde de dolari, in crestere cu 7,1% comparativ cu 2018, insa ramane cea mai mica piata din Europa Centrala si de Est
Pe piata romaneasca de jocuri si jucarii oferta devine tot mai variata, producatorii si comerciantii raportand an de an rezultate financiare in crestere, iar 1 Iunie reprezinta unul dintre cele mai
Orice brand isi doreste ca utilizatorii sa fie fericiti datorita "relatiei" lor. Realitatea este insa ca putine firme reusesc sa faca asta, spune Ana-Maria Bogdan, General Manager R/GA Romania.
Consiliul National al Audiovizualului a interzis, marti, reclamele care promoveaza proiectul de la Rosia Montana. Conform Realitatea Tv, CNA spune ca reclamele induc publicul in eroare.
Principalii operatori de telefonie mobila (Cosmote, Orange, Vodafone) au difuzat in primele sase luni ale acestui an circa 55.000 de reclame, mediile preferate fiind, in primul rand, televiziunea si
In cazul Facebook, grupul american a considerat ca spoturile publicitare distribuite pe reteaua de socializare au un impact redus asupra consumatorilor, iar in cazul finalei campionatului de fotbal
Cel mai popular site de social networking a anuntat ca este pe profit odata ce a atins pragul de 300 de milioane de utilizatori, iar analistii fac deja scenarii in privinta modelului de business pe
Gigantul informational Microsoft a raportat scaderea cu 29% a profitului net inregistrat in al patrulea trimestru fiscal, la 3,05 miliarde dolari, sau 34 centi pe actiune, informeaza Bloomberg, citat
Compania londoneza ce se ocupa cu studierea pietei, Screen Digest, a ajuns la concluzia ca lupta dintre noile formate DVD - Blu-Ray si HD DVD- va avea efecte negative asupra consumatorilor,
Indiscutabil, fiecare "posesor" al unei afaceri doreste sa aiba succes. Iar daca isi poate "imprumuta" ideile in schimbul unei sume de bani, inseamna ca business-ul are deja notorietate, o cifra de
6 iulie 2005 era ziua in care scriam un articol pe GhiseulBancar.ro, aruncand pe piata media o bomba: falimentul MTS Leasing.Informatia era veridica, fiind confirmata oficial de fostul director de
Piata de publicitate online, estimata in 2007 la aproximativ de 10 milioane de euro, potrivit unei analize a pietei media din Romania si nu numai, realizata de compania Deloitte. Cu toate acestea,
Daca pana acum cativa ani a cumpara un frigider sau o excursie in strainatate era un eveniment, creditul a devenit acum un mijloc uzual de a obtine rapid bunurile pentru care odinioara concetatenii
Probabil ca, pana in prezent, nu a existat oferta mai asemanatoare cu "Cosmote 2000" decat oferta lansata de Zapp, prin care compania de telefonie mobila CDMA si-a imbunatatit defunctul Zapp 500
Trebuie sa fii online - aceasta este sfatul a trei experti in marketing online intervievati la Digital Marketing Forum, primul eveniment important al industriei de profil, desfasurat miercuri la
Institutiile bancare care recurg la practici comerciale incorecte privind acordarea dobanzilor si modificarea imediata a acestora risca amenzi cuprinse intre 3.000 si 30.000 de lei, a declarat
Legea privind combaterea practicilor comerciale incorecte este aplicabila incepand de vineri, a declarat, pentru BBC, presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, Dan Vlaicu
Bankingul modern tinde sa elimine interactiunea cu functionarii bancii in tranzactiile de zi cu zi, majoritatea operatiunilor desfasurandu-se automatizat, simplu si fara stress pentru clienti.
Producatorii si comerciantii independenti de piese de schimb pentru Dacia acuza fabrica de la Pitesti de monopol. Marul discordiei consta intr-un spot publicitar impotriva contrafacerilor.
Statistic, un roman din doi este posesor de celular. Competitia in telefonia mobila este strinsa. Doua companii isi disputa primul loc. Celelalte doua si-l impart pe ultimul. Lupta continua pe toate
Primii cinci jucatori de pe piata auto au investit in promovare, pe canalele TV, presa scrisa si radio, in perioada ianuarie-decembrie 2007, sume brute de aproximativ 137 de milioane de euro,
In primele doua luni ale anului, concurenta dintre detergentii de vase Fairy, Pur si Axion a condus la cresterea volumului brut de reclame pe televiziune cu 73% fata de anul trecut.