Intr-o cladire din sticla, inconjurata de verdeata si de muzica ambientala, se testeaza de zor diferite echipamente pentru fitness. Aparatele cu design elegant genereaza suficienta electricitate
Brandingul este important pentru o companie pentru ca poate aduce venituri suplimentare si poate consolida imaginea unui produs sau a unui serviciu in ochii consumatorilor.
Nu exista vanzare fara marketing si fara comunicare de brand, spune Iuliana Butuc Cerchez, director de comunicare la Gecad. Daca miercuri ati citit cum se alege un brand potrivit pentru companie in
"Gandesc, deci exist", teza consacrata de filozoful si matematicianul Rene Descartes, se poate traduce in lumea corporatiilor drept "comunic, deci exist".
Desi companiile cheltuiesc miliarde, in fiecare an, pentru a-si fideliza clientii si pentru a fi sigure ca produsele lor raspund nevoilor consumatorilor, putine dintre acestea reusesc sa primeasca un
Directorul general ITC Networks, Doru Mardare, a declarat ca Romania ocupa locul intai in Europa din punct de vedere al ritmului de crestere a sectorului IT. De asemenea, tara noastra este pe locul
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite