Lipsa fortei de munca este o problema majora care se accentueaza in Romania, de la an la an, insa, intamplator sau nu, totul se petrece intr-un moment revolutionar pe piata muncii.
2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania, care include magazine precum Elefant, Orange, Avon, evoMAG, Noriel, Clickshop, Germanos, Libris, Cel, Somproduct, DeClub si Kurmann, a inregistrat
E-mail marketingul si promovarea tip Pay Per Click pot contribui substantial la cresterea vanzarilor si loializarea clientilor oricarui business care doreste sa profite de avantajele internetului.
In primele doua zile ale promotiilor de Black Friday 2013, magazinele online din 2Parale - cea mai mare retea de afiliere din Romania - au inregistrat de peste 15 ori mai multe vanzari decat in doua
Magazinele online din 2Parale - cea mai mare retea de afiliere din Romania - au inregistrat aproape 9.000 de vanzari prin afiliere si au atras peste 1 milion de click-uri numai in primele 12 ore ale
Peste 60 de magazine online din Romania au anuntat deja ca pregatesc oferte speciale pentru Black Friday 2013, cea mai ampla campanie de reduceri online din an, potrivit datelor colectate de 2Parale
Black Friday, ziua marilor reduceri, nu inseamna doar bani cheltuiti pe produse cu discount sau incasari uriase pentru retaileri. Acest eveniment poate deveni si o sursa de venit pentru cei care
Matei Pavel este un tanar antreprenor care, la doar 25 de ani, are deja un exit de succes in spate prin cautareduceri.ro si construieste neincetat noi si noi afaceri in online.
Valentine's Day si Dragobetele nu-i lasa indiferenti pe comercianti, care au pregatit discount-uri si oferte speciale pentru aceste doua sarbatori dedicate iubirii.
Black Friday a generat pentru retailerii online din Statele Unite vanzari de peste 1 miliard de dolari, pentru prima oara in istorie, potrivit comScore.
2Parale.ro, cea mai mare retea de marketing afliliat din Romania, a platit anul trecut publisherilor comisioane in valoare de 300.000 de euro, iar pentru acest an are estimari optimiste.
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an,