Producătorii auto europeni nu vor contesta decizia UE de a interzice vânzarea de automobile noi echipate cu motoare pe benzină şi motorină începând din 2035, în beneficiul vehiculelor
Firmele din China au investit 28,2 miliarde de dolari în industria de vehicule electrice, dar cifrele nu includ proiecte majore a căror valoare nu este cunoscută, cum ar fi fabrica BYD din Ungaria
Consiliul Uniunii Europene împreună cu Parlamentul European au ajuns la un consens în ceea ce privește noua reglementare Euro 7, care se referă la regulile de omologare a autovehiculelor și a
Gigantul chinez de vehicule electrice BYD intenţionează să construiască prima sa fabrică europeană de automobile în Ungaria, a informat sâmbătă ziarul german Frankfurter Allgemeine
Pandemia de coronavirus a cauzat o intrerupere fara precedent a comertului mondial, situatie care a afectat si importatorii si exportatorii romani. Acestia au trebuit sa infrunte lockdown-uri,
Uniunea Europeana intentioneaza sa permita acordarea de ajutoare de stat pentru cercetari in domeniul bateriilor destinate vehiculelor electrice si va oferi cofinantare in valoare de miliarde de euro
Volumul investitiilor imobiliare in Romania in anul 2017 este estimat la un miliard de euro, valoare cu aproape 10% mai mare decat cea inregistrata in 2016 (890 milioane euro), conform unui studiu
Conferinta Jump to Smart. 1.0. Romania Oraselor Inteligente se va desfasura in zilele de 12-13 iunie a.c., la Bucuresti, in Sala Media a Teatrului National Bucuresti.
Dupa un deceniu in care reprezentantii industriei auto au investit sume importante pentru reducerea capacitatii motoarelor de automobile, noile teste de poluare ii obliga sa isi regandeasca strategia
Familia Peugeot va pierde controlul asupra producatorului de automobile PSA Peugeot Citroen dupa 200 de ani, marti urmand sa semneze un acord cu chinezii de la Dongfeng Motor Group, in cadrul unui
Grupul francez Renault, care detine Dacia, va construi o fabrica in China in parteneriat cu grupul Dongfeng Motor, vizand sa comercializeze in anul 2016 pe piata chineza primele autoturisme de
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Grupul francez Renault pregateste lansarea unui proiect de 7,2 miliarde de yuani (1,2 miliarde de dolari) pentru productia de autovehicule in China impreuna cu Dongfeng Motor, parte a planurilor de
Grupul francez Renault a vandut joi, printr-o oferta privata, o participatie de 6,5% la producatorul suedez de camioane Volvo, pentru 12,8 miliarde de doroane suedeze (1,5 miliarde de euro),
PSA Peugeot Citroen, care a rezistat mult timp propunerilor de colaborare facute de Fiat, ar putea decide pana la urma ca o alianta cu producatorul auto italian este singura cale de a reduce
Nissan Motor, cel mai mare investitor asiatic in China, intentioneaza sa investeasca 50 de miliarde de yuani (7,8 miliarde de dolari) in aceasta tara, pana la sfarsitul lui 2015, accelerand
George Copos, proprietarul ANA Holding, este convins ca ce se poate face in Romania, nu se poate face "nici macar in China". Omul de afaceri este pregatit sa profite de toate oportunitatile pe care
Companiile Automobile Dacia, Nokia Romania, OMV Petrom si Rompetrol Rafinare au fost principalii exportatori in 2010, atat in Uniunea Europeana (UE), cat si in afara blocului comunitar, reiese din
Romania a coborat anul trecut de pe locul 6 pe 11 in Europa din punct de vedere al numarului de proiecte atrase care implica investitii directe straine, de 75, nivel in scadere cu 48% fata de 2008,
Volkswagen si Nokia sunt singurele companii din Uniunea Europeana care s-au clasat anul trecut intre primele zece din lume dupa nivelul investitiilor facute in cercetare-dezvoltare, pe primul loc
Compania General Motors a semnat vineri o intelegere prin care vinde marca Hummer unei firme de investitii conduse de un producator auto chinez obscur, subliniind cresterea rapida si ambitia globala
Succesul de care se bucura masinile produse de Dacia, companie detinuta de grupul francez Renault, a contribuit la decizia constructorului auto american Ford de a investi in Romania, potrivit
Tarile est-europene care s-au integrat in 2004 in Uniunea Europeana nu mai reprezinta o destinatie atractiva pentru transferul unitatilor de productie sau a unor activitati de servicii, companiile
Solutiile gasite pentru criza din Statele Unite ale Americii au socat lumea. Nimeni nu s-ar fi asteptat ca cea mai liberala economie din lume sa adopte cele mai etatiste masuri, prin directionarea
BloomBiz si revista Bilant va prezinta o analiza a impactul noii Dacia Logan asupra pietei auto. Scenarii posibile privind uzina de la Craiova.Dacia este marca noastra nationala, desi, la origine,
Trnava, Slovacia. Inaugurarea aici a unei fabrici de automobile, cu un capital de 890 milioane dolari, a fost un eveniment major pentru Slovacia. Primul- ministru si alti oficiali guvernamentali au
Romania are nevoie de o politica economica care sa sustina in special firmele mijlocii, care sa ofere acestor firme posibilitatea sa participe la dezvoltarea economica, considera reprezentanti ai
Daca inainte de 1989 industria auto din tarile din Europa Centrala si de Est, in afara de Romania, fie nu exista, fie nu producea nici pe de parte atitea modele, astazi, tari precum Ungaria produc