Prada a inregistrat in primul semestru cel mai lent avans al vanzarilor din ultimii trei ani ca efect al cererii scazute din unele tari asiatice si Europa, tendinta inregistrata si de alti producatori de bunuri de lux din cauza incertitudinilor economice si politice, transmite Bloomberg.
Veniturile producatorului italian de genti de lux Prada au urcat cu 1%, la 1,75 miliarde de euro, in primele sase luni ale anului, usor peste estimarile analistilor, de 1,74 miliarde de euro. In Europa, vanzarile Prada au scazut cu 1%, din cauza scaderii activitatilor in turism, in timp ce mediul economic dificil a dus la reducerea consumului, potrivit Bloomberg.
"Grupul a operat intr-un mediu economic si politic dificil, cu rate de schimb valutar nefavorabile si o scadere generala a consumului. Compania va aplica un control riguros al costurilor, pentru protejarea marjelor de profit", a declarat directorul general al Prada, Patrizio Bertelli, potrivit Mediafax.
Italia a revenit in recesiune in trimestrul al doilea, in timp ce comenzile primite de fabricile germane au inregistrat cea mai mare scadere dupa 2011, din cauza incetinirii cresterii economice mondiale si a tensiunilor politice, inclusiv legate de criza din Ucraina, care pun in pericol redresarea din zona euro.
Producatorii de articole de lux LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton si Hermes International au inregistrat la randul lor o crestere mai lenta a vanzarilor, provocata de consumul mai redus din Asia.
Prada a... mai mult
Joi, 07 August 2014, ora 09:35
Cel mai mare grup de produse de lux din lume, LVMH, a raportat saptamana aceasta o crestere pozitiva in primul trimestru al lui 2012, in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut.
"Vanzarile nete pentru primul trimestru s-au dovedit a fi mai mari, asa ca anul nu incepe prost. Avem de ce sa fim increzatori cu privire la dezvoltarea afacerii noastre", a declarat Bernardd Arnault, proprietarul LVMH.
Mai multe companii LVMH, cum ar fi Louis Vuitton, Celine, Givenchy si Dom Perignon au anuntat la inceputul lui februarie rezultate record pe anul 2011, cu vanzari de peste 23 de miliarde de euro si un profit net de mai mult de 3 miliarde de euro.
"Cu toate acestea, trebuie sa fim atenti la potentiale turbulente care pot avea loc la nivel mondial cu consecinte care pot afecta moneda europeana. Noi vom continua pe drumul nostru", a mai adaugat Arnault.
Acesta spune ca obiectivul LVMH este aceea de a oferi in continuare produse de cea mai buna calitate, de a imbunatati imaginea marcilor si, bineinteles, de a fi profitabil pentru actionari.
Seful LVMH a salutat intrarea fondului Qatar Holding in capitalul LVMH, acesta detinand 1,03%, potrivit unui anunt facut la mijlocul lunii martie.
"Qatar a cumparat actiuni ca si alte fonduri de investitii. Sunt incantat de faptul ca grupul nostru atrage investitori dornici sa-si plaseze banii la noi", a mai precizat acesta. mai mult
Duminica, 08 Aprilie 2012, ora 10:29
Gigantul de lux Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) a anuntat un profit operational de peste cinci miliarde de euro, si va propune actionarilor dividende de 2,60 euro/actiune in aprilie, anul acesta.
Profitul net, operational si cifra de afaceri intregistrata de companie in 2011 fac din LVMH, numarul unu pe piata de lux, scrie Reuters.
Referitor la rezultatele foarte bune, proprietarul grupului a declarat ca este "un nou an mare" si ca va oferi actionarilor, in adunarea generala de pe cinci aprilie, o crestere dde 24% a dividendelor, la 2,60 de euro/actiune.
Profitul net al grupului a atins valoarea de 3,06 miliarde de euro, in crestere cu 1% fata de anul trecut si in linie cu asteptarile analistilor, profitul recurent net a crescut cu 34%, veniturile depasind pentru prima oara nivelul de 5 miliarde de euro.
De asemenea, pentru prima oara in istoria companie, cifra de afaceri depaseste 23 de miliarde de euro, ajungand la 23, 66 miliarde de euro, cu o crestere de 16%, determinata de brandul Louis Vuitton si de cererea crescuta de bunuri de lux pe piata din Asia.
Asia a reprezentat 35% din cifra de afaceri a LVMH, in timp Europa a contat in proportie de 22%, iar SUA au reprezentat doar 22% din afaceri.
Astfel, LVMH intra in 2012 cu incredere si cu un nou obiectiv, acela de a-si consolida pozitia de lider pe piata de lux, la nivel mondial. mai mult
Vineri, 03 Februarie 2012, ora 10:13
Casa de moda de lux Louis Vuitton se va lansa pe piata parfumurilor in 2012, noul departament urmand sa fie condus de Jacques Cavallier-Belletrud, creatorul parfumurilor Stella by Stella McCartney, Dior Addict si Jean Paul Gaultier Classic.
Celebrul parfumier va folosi esente naturale si, cel mai probabil, va profita de rezultatul cercetarilor efectuate de laboratoarele Louis Vuitton asupra florilor rare, pe cale de disparitie, din Franta, scrie revistea Women's Wear Daily.
Jacques Cavallier-Belletrud face parte dintr-o familie cu traditie in lumea parfumierilor, atat tatal, cat si bunicul, practicand aceasta meserie minutioasa. mai mult
Miercuri, 26 Octombrie 2011, ora 21:25