Anul acesta sta sub semnul impactului generat de criza coronavirus, asadar asistam la adaptari, dar si la schimbari de situatie surprinzatoare in toate sectoarele, iar sectorul IT nu face exceptie -
De la extragerea si prelucrarea petrolului, la comert, transporturi, energie si telecomunicatii, cele mai importante business-uri duc economia nationala, dupa 30 de ani de capitalism, la cel mai
Ewald Raben este un antreprenor nascut in Olanda, care a facut pionierat in transporturi, la 22 de ani. Dupa 1989, el pornea cu planuri mari in Polonia pentru a deschide o filiala a companiei
Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Daca 2010 a fost anul sperantei, iar 2011 al perspectivelor, anul viitor ramane sub semnul intrebarii. De aceea, 2012 ar putea fi cel mai greu an de criza pentru Romania, in opinia omului de afaceri
Intr-o economie mondiala in care se clatina si economiile din top, cum ar putea o tara ca Romania sa creasca mai repede? Mai trebuie sa ne gandim in astfel de perioade la stimularea acumularii, sa
Numarul de inmatriculari noi de autoturisme Dacia din Franta a crescut de peste trei ori in luna mai, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 10.258 de unitati, inregistrand astfel cea
Fiat vrea sa cumpere actiuni Ferrari * UE va propune un proiect de segmentare a taxelor aeroportuare * Eugen Ovidiu Chirovici, sef peste toate IMM-urile * 15 banci romanesti, in topul primelor 50 din
CS Cargo, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice si transport din Cehia si Slovacia, intentioneaza sa-si extinda operatiunile si sa investeasca in Romania in prima jumatate a
Membrii comunitatii de afaceri din Romania, contactati de Business Standard, au declarat, in proportie de 78%, ca vor merge duminica la votul pentru alegerea reprezentantilor Romaniei in Parlamentul