Planurile Uniunii Europene de reducere cu 35% a emisiilor de CO2 ale autovehiculelor noi pana in 2030 reprezinta o amenintare pentru Germania, unde industria auto are un rol important in economie, a
Cat de afectata e industria germana auto? La asa-numitul summit Diesel, se va cauta gasirea unei solutii de depasire a actualei crize. Pe seama contribuabililor?
Conducerea Volkswagen a acceptat o reducere cu cel putin 30% a bonusurilor, au declarat miercuri, pentru Reuters, surse care au dorit sa-si pastreze anonimatul, in conditiile in care grupul german
In urma scandalul emisiilor de la Volkswagen, producatorii auto importanti care vor sa obtina aprobarea pentru noile vehicule vor trebui sa acorde autoritatilor de reglementare din Germania acces la
In contextul scandalului Volkswagen legat de falsificarea rezultatelor testelor de poluare, Parlamentul European a decis, joi, sa creeze o comisie de ancheta.
Numai un grup redus de angajati ai grupului Volkswagen sunt responsabili pentru instalarea, in SUA, a softului care permitea masinilor sa indeplineasca standardele referitoare la poluare in timpul
In ciuda scuzelor si a atitudinii spasite, a anchetei interne si a promisiunilor ca vor regla problemele aparute la masinile ultra-poluante, scandalul din jurul constructorului auto Volkswagen pare
Producatorul auto german Volkswagen, sub a carui umbrela mai stau inca 11 marci de automobile, trece prin cea mai grava criza din istoria lui, iar acest lucru este simtit din plin de furnizorii de
Scandalul Dieselgate, care ne-a facut pe toti sa ne indreptam privirea spre nemtii de la Volkswagen in urma cu o luna, este departe de a fi terminat. Chiar daca nu vom fi la fel de afectati ca alta
Ambasadorul Germaniei in Romania, Werner Lauk, sfatuieste autoritatile romane sa astepte rezultatele anchetei interne de la Volkswagen inainte de a lua in calcul masuri impotriva producatorului auto
Ministerul japonez al Transporturilor a cerut mai multor constructori auto sa verifice daca autovehiculele lor diesel respecta normele de emisii poluante, dupa ce grupul auto german Volkswagen a
Autoritatile germane au cerut constructorului auto Volkswagen sa explice pana la data de 7 octombrie modul in care intentioneaza sa respecte standardele de mediu pentru motoarele sale diesel.
Aproximativ doua milioane din cele 11 milioane de motoare diesel implicate in scandalul de la Volkswagen au fost produse la uzina Audi din Gyor, vestul Ungariei, a declarat, marti, ministrul ungar al
Volkswagen va veni, in urmatoarele zile, cu un plan privind modul in care vor fi reparate vehiculele diesel afectate de scandalul manipularii emisiilor, dupa ce statele europene au intensificat
Nimeni nu poate spune cat de mult se va scufunda concernul auto german in urma scandalului emisiilor poluante. Pentru furnizorii de piese din Europa Centrala si de Est incertitudinea este din ce in
Inselatoria la care a recurs Volkswagen pentru a ascunde lipsa tehnologiei de protectie a mediului de pe masinile sale diesel a fost descoperita in Statele Unite, dar ii forteaza pe liderii europeni
Scandalul provocat de softul instalat de Volkswagen pe automobilele diesel pentru masluirea testelor de emisii poluante nu este singurul caz in care un producator auto a fost prins ca a incercat sa
Cele 11 milioane de masini Volkswagen ale caror teste de poluare au fost falsificate au lasat in urma cate un milion de tone de noxe in fiecare an, echivalentul unui adevarat dezastru de mediu.