Planurile Uniunii Europene de reducere cu 35% a emisiilor de CO2 ale autovehiculelor noi pana in 2030 reprezinta o amenintare pentru Germania, unde industria auto are un rol important in economie, a
Cat de afectata e industria germana auto? La asa-numitul summit Diesel, se va cauta gasirea unei solutii de depasire a actualei crize. Pe seama contribuabililor?
In urma scandalul emisiilor de la Volkswagen, producatorii auto importanti care vor sa obtina aprobarea pentru noile vehicule vor trebui sa acorde autoritatilor de reglementare din Germania acces la
In ciuda scuzelor si a atitudinii spasite, a anchetei interne si a promisiunilor ca vor regla problemele aparute la masinile ultra-poluante, scandalul din jurul constructorului auto Volkswagen pare
Scandalul Dieselgate, care ne-a facut pe toti sa ne indreptam privirea spre nemtii de la Volkswagen in urma cu o luna, este departe de a fi terminat. Chiar daca nu vom fi la fel de afectati ca alta
Autoritatile germane au cerut constructorului auto Volkswagen sa explice pana la data de 7 octombrie modul in care intentioneaza sa respecte standardele de mediu pentru motoarele sale diesel.
Volkswagen va veni, in urmatoarele zile, cu un plan privind modul in care vor fi reparate vehiculele diesel afectate de scandalul manipularii emisiilor, dupa ce statele europene au intensificat
Aproximativ doua milioane din cele 11 milioane de motoare diesel implicate in scandalul de la Volkswagen au fost produse la uzina Audi din Gyor, vestul Ungariei, a declarat, marti, ministrul ungar al
Nimeni nu poate spune cat de mult se va scufunda concernul auto german in urma scandalului emisiilor poluante. Pentru furnizorii de piese din Europa Centrala si de Est incertitudinea este din ce in