Imaginea adolescentului posac care lucreaza intr-un restaurant de tip fast-food dupa ore era odata un cliseu in cultura pop americana insa astazi seniorii au inceput sa le ia locul la lanturi precum Bob Evans sau McDonald's Corp., care si-a propus sa recruteze mai multi seniori in urmatorii ani, transmite Bloomberg.
Potrivit AARP, o organizatie non-profit pentru americanii in varsta de peste 50 de ani, lanturile de restaurante au inceput sa faca recrutari la centrele pentru seniori si biserici, apreciind faptul ca persoanele in varsta au unele calitati, precum atitudinea amabila si punctualitatea, care lipsesc uneori adolescentilor.
Aceasta situatie se datoreaza combinatiei dintre doua tendinte puternice: o lipsa de forta de munca pe fondul celei mai reduse rate a somajului din ultimele decenii precum si interesul seniorilor americani de a continua sa lucreze, chiar si part-time, pentru a-si completa pensiile uneori mici.
Potrivit U.S. Bureau of Labor Statistics, intre 2014 si 2024, numarul americanilor cu varsta intre 65 si 74 de ani care lucreaza ar urma sa creasca cu 4,5% in timp ce in cazul celor cu varsta intre 16 si 24 de ani ar urma sa scada cu 1,4%.
Un exemplu este Stevenson Williams, 63 de ani, care este manager la un restaurant Church's Chicken din Carolina de Sud unde este responsabil pentru 13 angajati dupa patru ani de cand a inceput sa lucreze in sectorul de restaurante.
Williams este un fost muncitor in constructii care a iesit la pensie si... mai mult
Marti, 06 Noiembrie 2018, ora 12:09
Celebrul lant pierde teren in preferintele consumatorilor. Cel mai recent studiu facut printre consumatorii americani de fast-food l-a incoronat pe In-N-Out Burger ca fiind "favoritul national". Cine este acest In-N-Out care a reusit sa-i faca pe americani sa renunte la traditionalii McDonald's, Burger King si KFC.In sondajul facut de Consumer Reports au primit note mici si binecunoscuti producatori de pizza, cum ar fi Domino's sau Pizza Hut.
In-N-Out, lant care are locatii in cinci state vestice din SUA, a primit punctaj mare pentru calitatea produselor si a serviciilor, dar si pentru viteza servirii.
Cei 37.000 de fani fast food participanti la sondaj s-au concentrat mai mult pe valoarea adusa de lanturi.
"Companii precum McDonald's si Taco Bell sunt foarte valoroase pentru clienti, dar acestia nu considera neaparat ca produsele de acolo isi merita banii", a spus Tod Marks, editor senior la Consumer Reports.
Acesta a spus ca pentru 54% din respondenti pretul este principalul factor care ii determina sa aleaga un restaurant in defavoarea altuia.
Lee Renz, director al McDonald's pe SUA, a raspuns studiului spunand ca satisfactia consumatorilor este "prioritatea numarul 1" pentru companie.
"Cu ajutorul evaluarii restaurantelor, al feedback-ului consumatorilor si al angajatilor, continuam sa analizam modul in care performam si sa incercam sa atingem standarde cat mai inalte", a spus Renz. "Studiile noastre interne arata ca am imbunatatit constant satisfactia... mai mult
Vineri, 01 Iulie 2011, ora 16:09