Industria agentiilor de turism din Romania asteapta scuze din partea ministrului Turismului, Bogdan Trif, pentru declaratiile acestuia facute in conferinta de bilant, potrivit carora "agentiile de turism opun rezistenta si se impotrivesc" garantarii pachetelor turistice si ca aceleasi agentii sunt "smecheri" care incaseaza bani in avans de la turisti si ii folosesc in alte scopuri, se arata intr-o scrisoare deschisa a Consiliului Director al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).
"Am asteptat si ascultat cu mare interes conferinta de presa de bilant la sase luni a ministerului pe care il conduceti. Am sperat ca ministerul pe care cu totii l-am dorit, cel al Turismului, ne va face sa fim mandri de meseria pe care, cu pasiune, o exercitam. Rezultatul a fost insa altul: ne-am intristat si ne-am revoltat! (...) Ati ales sa creati asteptari false turistilor romani, in sensul in care serviciile turistice vor fi garantate 100%, desi stiti foarte bine ca majoritatea serviciilor oferite de agentiile de turism nu se incadreaza in scopul directivei transpuse recent in legislatia romaneasca. Ati ales sa comunicati ca este treaba noastra, a agentiilor de turism, sa gasim solutii de garantare in piata, in contextul in care statul roman a abandonat peste noapte fondul de garantare, pentru ca a inteles ca cerintele formulate de dumneavoastra nu sunt realiste si implementabile. Ati ales sa dezinformati, spunand ca in toate tarile din Europa serviciile sunt garantate 100%,... mai mult
Marti, 07 August 2018, ora 16:13
Comisia de evaluare analizeaza cele 3 oferte depuse in etapa finala a licitatiei pentru brandul turistic al Romaniei, cea mai mica oferta financiara apartinand asocierii THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA (894.970 euro, fara TVA), a anuntat MT, potrivit NewsIn.
"In urma deschiderii ofertelor, s-a constatat ca toate cele trei companii au depus oferta tehnica si au prezentat scrisoarea de garantie in cuantumul solicitat de Ministerul Turismului, respectiv de 40.000 euro. Pentru fiecare participant in parte, s-a dat citire ofertei financiare si s-a precizat numarul de pagini al ofertei tehnice", a anuntat luni Ministerul Turismului (MT).
Doar trei din cele 13 asocieri de companii inscrise initial in cursa pentru realizarea brandului turistic al Romaniei au ajuns in faza finala a competitiei.
Astfel, asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited propune o oferta financiara de 1.615.299 euro, fara TVA si o oferta tehnica de 32 de pagini, asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA vine cu o oferta financiara de 894.970 euro, fara TVA, si o oferta tehnica de 80 de pagini, iar asocierea TBWA Bucuresti SRL - SC GFK Romania SRL, cu o oferta financiara de 993.740 euro, fara TVA, si o oferta tehnica de 87 de pagini.
"In zilele urmatoare, Comisia de evaluare va analiza ofertele tehnice depuse, pentru a verifica daca sunt in conformitate cu caietul de... mai mult
Luni, 12 Octombrie 2009, ora 17:36