La 100 de ani de traditie si peste trei ani de recunoastere internationala, magiunul de prune Topoloveni va fi promovat pana la finele anului 2016 cu ajutorul fondurilor accesate de la Uniunea
Magiunul din prune Topoloveni, sofranul si branza greceasca vor fi promovate impreuna in Orientul Mijlociu si SUA cu ajutorul unui program european pentru promovarea produselor agricole, in valoare
Anul 2013 a fost pentru Bibiana Stanciulov un an al recunoasterii: Magiunul de Topoloveni a primit doua stele Michelin, iar dulceturile sale au fost premiate cu bronz si argint la Monde Selection -
Magiunul de Topoloveni va fi promovat in zona extracomunitara, mai exact in Dubai si in SUA, in cadrul unui proiect european de peste 500.000 de euro. Desi este singurul produs romanesc cu
Magiunul de prune Topoloveni ar putea intra pe piata elvetiana, in marile lanturi de magazine cu produse bio si naturiste, magiunul fiind recomandat chiar de ambasadorul Confederatiei Elvetiene la
Magiunul de Topoloveni va fi promovat in Elvetia, Norvegia si Rusia, pe o perioada de trei ani, respectiv 2013-2016, dupa ce marti reprezentantii companiei Sonimpex si cei ai Agentiei de Plati si
Sistemul fondurilor europene, desi este o sursa "gratuita de finantare" este "subminat" din interior. Pe aproape toate programele operationale au fost gasite situatii in care angajati din
Complexul de fabrici MGC Topoloveni, detinut de familia hotelierului libanez Mohammad Murad, a fost modernizat printr-o investitie de aproape 3,7 milioane de euro.
Magiunul de Topoloveni, dupa ce a ajuns pe masa familiei regale din Romania sau a soldatilor din NATO, ar putea ajunge si in tari extracomunitare precum Elvetia, Norvegia sau Rusia.
Magiunul de Topoloveni va fi prezent din 2013 pe pietele din Finlanda, Elvetia si Japonia datorita unui proiect european derulat de compania Sonimpex, in colaborare cu parteneri din Grecia si Italia.
MDTR a incheiat un protocol de colaborare cu societatea Sonimpex Serv Com SRL, singurul producator al magiunului de Topoloveni, cu privire la promovarea brandului de turism al Romaniei pe borcanele